سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخباراخبار حوادثاخبار مشاهیراخبار مشاهیر خارجی

تصادف اتومبیل منجر به کشته شدن دختر شایسته کرالا: سوء ظن به عمدی بودن حادثه بالا گرفت

تقریباً دو هفته پس از مرگ دو برنده سابق میس کرالا در یک تصادف اتومبیل، پلیس کرالا اکنون در حال تحقیق روی زنجیره رویدادهای پیش از تصادف است …

در حالی که این دو زن بلافاصله در تصادف در 1 نوامبر جان خود را از دست دادند، یک نفر سوم به نام عاشیق، چند روز بعد تسلیم جراحات شد و درگذشت ،  عبدالرحمن راکه راننده ماشین بود، تنها شاهداین سانحه بود. بر اساس گزارشات ، اگرچه رحمان همچنان در بیمارستان بستری است، پلیس برای او حکم دستگیری به اتهام “قتل غیرعمد” ثبت کرده است.

این دو زن – Ancy Kabeer بیست وپنج ساله که برنده مسابقه Miss Kerala 2019 شد و Anjana Shajan بیست و شش ساله ساله نایب قهرمان، با دو دوست دیگر در حال بازگشت از یک مهمانی بودند که تصادف رخ داد.

به گزارش رسانه ها ، در بررسی تصاویر دوربین مدار بسته در نزدیکی محل حادثه، یک خودروی آئودی در حال تعقیب خودرویی که آنسی و آنجانا در آن حضور داشتند، مشاهده شد.

وقتی پلیس از افرادی که ماشین آنسی را تعقیب می کردند بازجویی کرد، گفتند که صرفا می خواستند به آنسی هشدار دهند که دوستان او تحت تأثیر الکل هستند.

راننده خودرو در بازجویی گفت که خودروی قربانیان با سرعت سرسام آوری در حال حرکت بوده است. پلیس روز شنبه دوباره او را احضار کرده است.

بر اساس گزارش ها، راننده خودرویی که خودروی دیگر را تعقیب کرده بود، تماس گرفته و موضوع تصادف را به صاحب هتل اطلاع داده بود.

پلیس در حال بررسی است که آیا این افراد در همان مهمانی شرکت کرده بودند و آیا احتمال درگیری بین آنها وجود داشته یا خیر.

اما سوء ظن ها زمانی بالا گرفت که مالک هتل دستگاه ذخیره اطلاعات دوربین مدار بسته ی سالن مهمانی دی جی و پارکینگ را مخفی کرد.

اگرچه پلیس پس از این حادثه دو بار هتل را بازرسی کرد، اما دستگاه ضبط مفقود شده بود. پلیس به زودی صاحب هتل را بازجویی خواهد کرد.

پلیس اکنون ضبط کننده ویدیو (DVR) که حاوی فیلم دوربین مدار بسته هتل هست را پیدا کرده و روند تحقیقات ادامه دارد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا