سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار مشاهیراخبار مشاهیر ترکیپیشخوان ترکیه

طرفداران کرم بورسین با پروژه جدید بسیار شگفت زده خواهند شد

تدارکات فیلمی که بازیگر مشهور کرم بورسین  را به صحنه فیلمبرداری بازگرداند، ادامه دارد. کارگردان این فیلم که قرار است به زودی فیلمبرداری آن آغاز شود، Onur Ünlü خواهد بود…

کرم بورسین که شخصیت مته را به تصویر می کشد، در اقتباس از فیلم ساخت روسیه به نام «پسر ثروتمند» در برابر مخاطبان ظاهر می شود.

ارکان کولچاک کوستندیل، گوون کیراچ، جمال هونال و احمد ممتاز تایلان نیز در این فیلم حضور دارند.

بورسین به زودی با پروژه فیلم جدید که در آن با داستانی منحصر به فرد مخاطب را مجذوب خودش می کند، به صحنه فیلمبرداری بازمی گردد. طرفداران او در حال حاضر هیجانشان را در شبکه های اجتماعی به اشتراک می گذارند و در این فکر هستند که این بازیگر چه شخصیتی را به تصویر می کشد.

کرم بورسین که در سال 1987 در استانبول به دنیا آمد آخرین بار در فیلم Mavi Mağara (غار آبی) با  دوریم اوزکان بازی کرد.

در حالی که سریال Ya Çok Seversen در فصل تابستان 13 قسمت به طول انجامید، طرفداران این بازیگر را ناراحت کرد، اما مشخص نیست که بورسین  چه زمانی به سریال باز می گردد.

در خلاصه داستان فیلم کمدی پسر ثروتمند آمده است:

«گریشا، پسر یک تاجر ثروتمند، مرد جوانیه که فکر می کند می تواند هر کاری که بخواهد انجام دهد. در نتیجه کاری که انجام می دهد، اکنون در خطر زندان است. پدرش که ناامید از اصلاح رفتار پسرشه به روشی غیر متعارف متوسل می شود. او با دوست روانشناس قدیمی خود یک پروژه منحصر به فرد را برنامه ریزی می کند. حال و هوای قرن نوزدهم روسیه در یک منطقه روستایی متروک بازسازی شده است. گریشا دچار حادثه می شود و در نتیجه این تصادف به این باور می رسد که به گذشته تله پورت شده است. در اینجا، گریشا، که در موقعیت یک برده قرار دارد، باید یاد بگیرد که با مردم ارتباط برقرار کند، از لذت های ساده قدردانی کند، کار کند و عشق واقعی را پیدا کند.»

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا