سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار رسانه خارجیاخبار سینمااخبار مشاهیر خارجیپیشخوان اروپاسینمای جهان

جیمز کامرون ممکنه فیلم‌های آخر «آواتار» را کارگردانی نکند

شاید این جیمز کامرون بود که سیاره پاندورا را خلق کرد، اما این احتمال وجود دارد که فیلمساز تمام فیلم‌های آواتار را کارگردانی نکند.

پس از اولین فیلم فرنچایز که بازی را تغییر داد، کامرون تصمیم گرفت حماسه را با چهار داستان دیگر ادامه دهد که اولین آن، آواتار: راه آب، در تاریخ 16 دسامبر 2022 به سینماها می‌آید.نام قسمت سوم آن اعلام نشده است. اما قراره در دسامبر 2024 اکران شود ، زیرا پشت سر هم با آواتار 2 فیلمبرداری شده است.

فیلم‌های چهارم و پنجم هنوز به مرحله تولید نرسیده‌اند، اما وقتی شروع به ساخت کنند، کامرون می‌گوید که ممکنه او در راس کار نباشد.

کامرون در مصاحبه ای با مجله امپایر گفت: «فیلم های آواتار خودشون  به نوعی همه کاره هستند.فکر می‌کنم در نهایت با گذشت زمان – نمی‌دانم بعد از سه یا بعد از چهار فصل – می‌خواهم سکان را به کارگردانی بسپارم که به او اعتماد دارم، تا بتوانم کارهای دیگری را انجام دهم. او ادامه داد. “یا شاید نه. من نمی دانم.”

علیرغم اینکه کامرون در مورد اینکه آیا او بقیه فرنچایز آواتار را کارگردانی خواهد کرد یا خیر، مطمئن نیست، اما مشتاقانه منتظره تا خط داستانی را ببیند.

او گفت:  “من واقعا امیدوارم که بتوانم آن را بسازم. اما بستگی به کشش بازار دارد و امیدوارم که بتوانیم چهار و پنج بسازیم زیرا آواتار یک داستان بزرگه”

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا