سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار مشاهیراخبار مشاهیر خارجی

آیا ایرینا شایک ، بردلی کوپر را مجبور به انتخاب بین او و لیدی گاگا کرده؟

از شایعه تا واقعیت !!

نشنال اینکوئیرر متنی با این عنوان منتشر کرده که ایرینا شایک ،بردلی کوپر را مجبور کرده تا بین او و لیدی گاگا یکی را انتخاب کند.

این مجله اذعان داشته که این مدل در مورد توجهاتی که شامل حال ستارگان فیلم “ستاره ای متولد می‌شود”، به ویژه بعد از اجرای آن‌ها در اسکار ماه گذشته، خشمگین است،
منبعی به مطبوعات گفته بود :

” ایرینا شدیدا از این که مردم در مورد این که نامزدش و لیدی گاگا در برابر هم جذاب هستند ، از عصبانیت به شدت کبود شده بود. ”

پخش کننده این خبر افزود :

” بعد از نمایش ایرنا به بردلی گفته است که یکبار برای همیشه باید بین او ولیدی گاگا یکی را انتخاب کند یا او بردلی را کنار خواهد گذاشت.”

هیچ کدام از این صحبت ها ابدا درست نیست. علاوه بر این که شایک آشکارا کوپر را در اسکار می‌بوسید، همچنین در خلال اجرای آن دو ایستاده کف میزد، و همچنین بعد از برنده شدن جایزه بهترین آهنگ اورجینال او لیدی گاگا را در آغوش گرفت. حتی گاگا در اجرای جیمی کیمل، به جیمی‌گفت که او و بردلی فقط مثل دو عاشق بازی کردند.
متاسفانه مجلات زرد به شایعات بی اساس درمورد مثلث عشقی بین کوپر ،گاگا و شایک برای مدت کوتاهی دامن زدند. هفته گذشته یکی از پلیس های گاسیپ مشابه اینکوئیدر ، به نام مجله استار ، را فراخواند، زیرا به دروغ ادعا کرده بود که ممکن است گاگا از کوپر باردار باشد.
کمی قبل تر همخون دیگر این مجله، به نام نشریه این تاچ ، مقاله ای در مورد گاگا منتشر کرد که از کوپر خواسته بود تا با او ازدواج کند. شایعه اخیر در مورد شایک که به نامزد خود اولتیماتوم داده است از بنیاد غلط است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا