سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
مجله سریال و تلویزیون

نظر منتقدان نسبت به قسمت اول از فصل هشتم و پایانی سریال Game of Thrones

[ad_1]

چهارشنبه‌شب ستارگان سریال Game of Thrones (بازی تاج و تخت) برای افتتاحیه‌ی فصل آخر در نیویورک جمع شدند و علاوه بر آن‌ها خبرنگاران و منتقدان هم در آن‌جا حضور داشتند و قسمت اول را کنار هم تماشا کردند و واکنش‌هایی نسبت به این قسمت داشتند که به بررسی آن‌ها می‌پردازیم.

با توجه به مطلبی که خبرگزاری ایندی‌وایر منتشر کرده، پیش از شروع پخش قسمت اول صدای کارکترهای سانسا و آریا در سالن پخش شده که خطاب به حاضرین جملاتی گفته‌اند:

سانسا: «هیچ عکسی نگیرید. هیچ فیلمی نگیرید. تو شبکه‌های اجتماعی اسپویل نکنید.»

آریا: «فکر می‌کنی وقتی برسی خونه جات امنه احمق؟ تو هیچوقت در امان نیستی.»

سانسا: «اگه وسط پخش سریال گوشیت زنگ خورد، چهره‌ات روی دیوار اتاق خواهرم دیدنی خواهد بود! ما این موضوع رو جدی می‌گیرم، شما هم باید جدی بگیرید.»

آریا: «یادتون باشه آخرین حرومزاده‌ای که با ما در افتاد چه بلایی سرش اومد.»

سانسا: «خیلی خب، حالا از سریال لذت ببرید.»

خب، بیاید امیدوار باشیم که اسمی به لیست آریا اضافه نشده باشد، البته الآن دیگر برای زدن این حرف دیر است!

توییت Mark Ser Hunts: «بله، من قسمت اول فصل هشتم رو زنده دیدم و خیلی من رو احساساتی کرده بود و هنوز هم تحت تاثیرم. هنوز هم نمی‌تونم باور کنم که داره تموم می‌شه.»

توییت James Hibberd خبرنگار اینترتینمنت ویکلی: «همین الآن قسمت اول فصل هشتم رو دیدم. شگفت‌انگیز بود. سکانس‌های حماسی‌ای بودند که فقط مقدمه‌ای برای شروع فصل نبودن و کاملاً در بطن وقایع اتفاق می‌افتادند. شاهد رویارویی برخی شخصیت‌ها بودیم.»

خبرنگار مجله‌ی تلگراف می‌گوید: «قسمت نخست فصل هشتم چند صحنه‌ی بسیار ناراحت‌کننده را شامل می‌شود. اسم این قسمت ذکر نشده، اما حدس می‌زنم طبق لیست پخش قسمت‌ها «وینترفل» باشد.»
در ادامه بخشی از گزارش مجله‌ی تلگراف را داریم: «خشونت در قسمت اول «تاریک، وحشیانه و مغشوش‌کننده» است. دیالوگ‌های شوخ‌طبعانه‌ی بسیاری در این قسمت وجود دارد. دنریس باید با خواهران جان اسنو و شمالی‌ها در وینترفل دست و پنجه نرم کند. راز پدر و مادر جان اسنو دیگر راز باقی نمی‌ماند.»

گزارشگر GQ، اعلام کرده که فصل آخر سریال، بسیار درخشان آغاز خواهد شد. حتی تیتراژ تغییرات چشم گیری داشته است. به نظر می‌آید که بودجه های فصل آخر بیشتر بوده که تجربه‌ی کیفیت فیلم سینمایی را به تلویزیون آورده است.
همچنین اشاره شده است که شاید این بهترین آغاز فصل در کل تاریخ تلویزیون باشد. حتی بهتر از آغاز فصل هفتم که آریا فری‌ها را قتل عام کرد. و بین تمام قسمت‌های سریال این قسمت در بین پنج قسمت برتر می‌تواند جای بگیرد.

خلاصه‌ای از سایر واکنش‌ها: هیچ مقدمه‌ای در قسمت افتتاحیه وجود ندارد. سرعت اتفاقات تقریبا بی‌وقفه‌ است. همچنین قسمت اول فصل می‌تواند بامزه‌ترین قسمت کل سریال باشد. خیلی از شخصیت‌ها در این قسمت ظاهر می‌شوند ولی عده‌ی کمی از آن‌ها دیالوگ دارند. همچنین صحنه‌های برهنگی در قسمت اول وجود خواهد داشت. (@Westerosir)

فقط ده روز به پخش قسمت اول باقی مانده!

[ad_2]

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا