سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار رسانه خارجیاخبار رسانه و تلویزیون

تاریخ انتشار فصل سوم سریال Stranger Things اعلام شد

شبکه نتفلیکس با انتشار تیزر و پوستری سرانجام تاریخ انتشار فصل سوم سریال Stranger Things را تایید و اعلام کرد.

در تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون، شبکه نت‌ فلیکس تاریخ انتشار فصل سوم سریال Stranger Things (اتفاقات ناآشنا) را تایید و اعلام کرده است. شبکه نتفلیکس با انتشار پوستری اعلام کرد که فصل سوم این سریال فوق العاده مورد انتظار سال ۲۰۱۹ در تاریخ ۴ جولای ۲۰۱۹ (۱۳ تیر ۱۳۹۸) از این شبکه محبوب استریم منتشر خواهد شد. در این پوستر شاهد شخصیت‌های اصلی داستان هستیم که در حال تماشای آتش بازی در شهر هاوکینز هستند و به نظر می‌رسد که الون با بازی میلی بابی براون نیز از موضوعی نگران است. همچنین در این پوستر به بازگشت دنیای وارونه نیز اشاره می‌شود. شما در ادامه می‌توانید این پوستر را مشاهده کنید:

 

علاوه بر پوستر، شبکه Netflix یک تیزر کوتاه و جدید نیز از فصل سوم سریال Stranger Things منتشر کرده است. این تیزر با نمایش بخش‌هایی از برنامه Dick Clark’s New Year’s Rockin’ Eve سال ۱۹۸۵ آغاز می‌شود که ظاهرا توسط یک شخص در حال هک است که در آن شاهد جمله زمانی که آبی و زرد در غرب یکدیگر را دیدار می‌کنند،‌ هستیم. در ادامه لحظه سال نو نمایش داده می‌شود که همه چیز در حال وارونه شدن است، مایک اسم الون را صدا می‌کند و سال جدید میلادی آغاز می‌شود. با این حال، بسیاری اعتقاد دارند که نمایش آتش‌بازی به روز ۴ جولای نیز اشاره دارد.

اتفاقات فصل سوم سریال Stranger Things در تابستان سال ۱۹۸۵ جریان دارد که شخصیت مایند فلایر (Mind Flayer) ملقب به شدو مانستر (Shadow Monster) در فصل سوم این سریال باز خواهد گشت. همچنین فصل سوم این سریال مانند فصل اول در ۸ قسمت تولید شده است. میلی بابی براون، دیوید هاربر، فین ولفهارد، گیتن ماتارازو، کلب مک لاگلین، نوآ اشنپ، وینونا رایدر، چارلی هیتون، ناتالیا دایر، جو کری، سدی سینک، دیکر مونتگمری، کارا بوینو، پل رایزر، پرایا فرگوسن، مایا هاوک، فرانچسکا رآله، کری الویس و جک بیوزی، از جمله بازیگرانی هستند که در فصل سوم سریال Stranger Things حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا