سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار سینماسینمای جهان

کریس همسورث (Chris Hemsworth) دوست دارد در نقش مامور ۰۰۷ ظاهر شود

[ad_1]

 

کریس همسورث (Chris Hemsworth) هنرپیشه ۳۵ ساله در مصاحبه با مجله Balance عنوان کرد که معتقد است هیچ هنرپیشه ای حاضر نیست که در این نقش مشهور ضعیف ظاهر شود که در حال حاضر توسط دنیل کریگ (Daniel Craig) بازی میشود. او اما اعتقاد ندارد که راهی برای ایفای این نقش برای او وجود نداشته باشد زیرا فاکتور های زیادی در روند این تصمیم گیری وجود دارد.

با این حال، ستاره استرالیایی فکر می‌کند که “برگ برنده اش” زمانی بود که در فیلم Rush محصول سال ۲۰۱۳ بازی میکرد.

او گفت : “زمانی که در حال فیلم برداری فیلم Rush بودیم کسی به من گفت که این نقش خیلی بهت میاد، من اینجور گمان کردم که Rush یک آزمون برای گرفتن نقش مامور مخفی بریتانیا خواهد بود. کی دوست نداره که نقش جیمز باند (James Bond) رو داشته باشه؟ من واقعا عاشق این نقشم. اما گرفتن این نقش کار ساده ای نیست شما باید ارتباط خوبی با بیشمار شخصیتی که در ارتباط با باند هستند داشته باشید و بخصوص با طرفدارانش. همه با این نظر من موافقند. گرفتن این نقش فراتر از خواستن خود من هست. هنرپیشه های خوب زیادی برای گرفتن این نقش وجود دارند که میتونن شمارو به چالش بکشند. اگر زمان به عقب بر میگشت و من تنها در این فیلم بودم و تنها نقش من همین بود قطعا در اون به موفقیت کامل میرسیدم اما من هیچ وقت قدردان موقعیت فعلی خود نبودم و دوست داشتم رو به جلو باشم و اتفاقات جدید رو تجربه کنم.”

بازیگر اونجرز : پایان بازی (Avengers: End Game) ادامه داد که دیگر کمتر نیاز به اثبات توانایی هایش دارد و بیشتر هدف های زندگی اش را تیک زده است.

 

[ad_2]

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا