سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار سینماسینمای جهان

جان سینا در حال مذاکره برای پیوستن به فیلم The Suicide Squad به کارگردانی جیمز گان (James Gunn) می باشد!

[ad_1]

طبق جدیدترین اخبار منتشر شده ، جان سینا (John Cena)، سوپراستار ۴۱ ساله کشتی‌کج و ورزشکار شناخته‌شده آمریکایی، برای حضور در قسمت دوم از فیلم Suicide Squad (جوخه انتحار) تحت عنوان The Suicide Squad در نظر گرفته شده است. وی در حال انجام مذاکرات برای پیوستن به ادریس البا (Idris Alba) و مارگوت رابی (Margot Robbie) در دنباله فیلم اصلی که در سال ۲۰۱۶ در سینماهای جهان منتشر شده بود می‌باشد.

مارگوت رابی به نقش هارلی کوئین و جی کورتنی (Jai Courtney) نیز به نقش کاپیتان بومرنگ در این فیلم بازخواهند گشت. چندی پیش خبرداده شد که ادریس البا ایفاگر شخصیت جدیدی به جای شخصیت ددشات خواهد بود. شخصیت ددشات در قسمت قبلی توسط ویل اسمیت (Will Smith) به نمایش کشیده شد که وی دیگر عضوی از این مجموعه نمی‌باشد. هنوز مشخص نیست که نقش البا و جان سینا چه شخصیتی خواهند بود. کمپانی Warner Bros (برادران وارنر) نیز درباره این خبر فعلاً هیچ اظهار نظری نکرده‌اند. جیمز گان (James Gunn) وظیفه نویسندگی و کارگردانی این فیلم را برعهده دارد که آغاز تولید آن از پاییر امسال خواهد بود.

این اولین پروژه جان سینا خواهد بود که براساس کتاب‌های کامیک ساخته می‌شود. آخرین پروژه‌های کار شده توسط جان سینا کمدی Blockers و اسپین‌آف مجموعه Transformers (تبدیل شوندگان) بنام Bumblebee (بامبلبی) بوده است. تاریخ اکران نیز برای ۶ آگوست ۲۰۲۱ برابر با ۱۵ مرداد ۱۴۰۰ برنامه‌ریزی شده است.

[ad_2]

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا