سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار سینماسینمای جهان

بازیگر فیلم Train to Busan به آنجلینا جولی Angelina Jolie و کمیل نانجیانی Kumail Nanjiani برای ایفای نقش در فیلم The Eternals پیوست!

[ad_1]

طبق جدیدترین اخبار منتشر شده، ما دونگ-سئوک (Ma Dong-seok) بازیگر فیلم موفق Train to Busan (قطاری به سمت بوسان) به فیلم The Eternals (جاودانه ها) پیوست. پیش از این بازیگر کره ای، بازیگران مشهور دیگری از جمله برنده جایزه اسکار آنجلینا جولی (Angelina Jolie) و همچنین کمیل نانجیانی (Kumail Nanjiani) در این فیلم به ایفای نقش خواهند پرداخت!

طبق توصیفات منتشر شده از فیلم، تمرکز این فیلم روی گروهی از موجوداتی با قدرت فوق العاده و نزدیک به جاودگانی به‌نام Eternals است و آن‌ها که توسط یک نژاد بیگانه به‌نام سلستیالز (Celestials) خلق شده‌اند، بیشتر وظیفه دارند تا با گروه Deviants که گروه رقیب و دشمن Celestials است، مبارزه کنند. این گزارش همچنین تایید می‌کند که ایکاریس (Ikaris) که مردی با قدرت و انرژی کیهانی است، شخصیت اصلی فیلم The Eternals خواهد بود و سرسی (Sersi) دیگر شخصیت اصلی فیلم است که در حال زندگی در میان انسان‌ها است.

شهریور ماه سال ۹۷ بود که استودیو مارول کلوئی ژائو (Chloé Zhao) را برا کارگردانی فیلم The Eternals برگزید. متیو کی. فریپو (Matthew K. Firpo) و رایان فریپو (Ryan Firpo) که به برادران فریپو (Firpo Brothers) نیز شهرت دارند، وظیفه نوشتن فیلمنامه فیلم The Eternals را بر عهده خواهند داشت. هنوز تاریخی برای اکران و فیلمبرداری فیلم The Eternals اعلام نشده است و مشخص نیست که چه بازیگرانی قرار است در این فیلم به ایفای نقش بپردازند که احتمالا به‌زودی روند استخدام بازیگر این فیلم آغاز خواهد شد. مارول استودیو هنوز ساخت فیلم The Eternals را رسما تایید نکرده است و این فیلم احتمالا با دیگر فیلم‌های فاز چهارم دنیای سینمایی مارول معرفی خواهد شد.

[ad_2]

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا