سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
مجله سریال و تلویزیون

پخش قطعه Jenny of Oldstones در تیتراژ پایانی قسمت دوم از فصل هشتم سریال Game of Thrones

[ad_1]

سریال Game of Thrones (بازی تاج و تخت)، با استفاده از قطعه‌ای کاور شده، توسط یک آرتیست معاصر به عنوان تیتراژ پایانی، فرمت همیشگی خود را کنار گذاشت. در قسمت دوم‌ از فصل هشتم سریال Game of Thrones، «هفت پادشاهی» به جای تیتراژ کلاسیک و آشنای رامین جوادی، قطعه‌ی Jenny of Oldstones از رمان‌های جورج مارتین، با کاور فلورنس اند د مشین (Florence + the Machine) پخش شد. این قطعه ابتدا در طول پخش این قسمت، توسط پادریک (با بازی دنیل پورتمن (Daniel Portman)) در کنار دیگر قهرمانان منتظر برای نبرد، خوانده شد.

فلورنس اند د مشین، تنها آرتیستی هست که در فصل پایانی سریال Game of Thrones با شبکه HBO همکاری کرده است، وی پیش از این نیز توسط طرفداران سرسختش، دیوید بنیوف (David Benioff) و دی.بی ویس (D. B. Weiss)، سازندگان مجموعه حمایت شده بود.

«ما همیشه از طرفداران سرسخت فلورنس اند د مشین بودیم، و به جرئت میتونم بگم، تریلر فصل دوم با آهنگ ‘هفت شیطان ‘ او یکی از قدرتمندترین کارهایی‌ هست که کردیم. بنابراین شنیدن صدای رویایی او در مجموعه، همیشه گزینه‌ای در ذهن ما بود. هنوز هم برای ما قابل باور نیست که او این پیشنهاد را پذیرفت، و ما نتیجه‌ی کار را با تمام قلبمان، دوست داریم.»

فلورنس می‌گوید:

«نخستین بار که این قطعه را شنیدم، برایم مانند یک لالایی سلتی بود، موسیقی سلتی همیشه در وجود من بوده، پس احساس کردم که میشه کاری با این قطعه کرد. جادو و قدرت بازی تاج و تخت، همیشه برای من جذاب بوده است. برایم افتخار بزرگی است که جزئی از فصل پایانی هستم.»

داستان این قطعه، به فصل پایانی مرتبط است. این قطعه براساس یک افسانه‌ی وستروسی در مورد شاهزاده دانکن تارگرین که عاشق یک رعیت زاده‌ی «عجیب، دوست‌داشتنی و راز آلود» به نام جنی از اولداستونز بود، می‌باشد. شاهزاده از قبل با فرد دیگری نامزد شده بود و او دو انتخاب داشت، تاج و تخت و پادشاهی‌اش، یا به دنبال عشق رفتن، که همین دو راهی منجر به یک کودتا شد.

«شاهزداه دانکن، جنی از اولداستونز را آنقدر دوست داشت که از تاج و تختش گذشت، و وستروس این نو عروس را نابود کرد.»

بنابراین این یک افسانه براساس، انتخاب بین فرماندهی هفت اقلیم و یا عشق است، که خیلی با ماجرای جان و دنریس که حالا متوجه ارتباطش با جان، وارث بر حق او، یعنی تاج و تخت شده، تفاوتی ندارد.

 

[ad_2]

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا