سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار رسانه خارجیاخبار رسانه و تلویزیون

شبکه HBO اعلام کرد هیچ برنامه‌ای برای ساخت دنباله سریال Game of Thrones ندارد!

[ad_1]

 

با پایان سریال Game of Thrones (بازی تاج وتخت)، خیلی از طرفداران این سریال برایشان سوال پیش آمده که آیا دنباله‌ای برای نسل کنونی افراد حاضر در وستروس بعد از وقایع قسمت آخر ساخته خواهد شد یا خیر؟ براساس گفته‌های کیسی بلویز (Casey Bloys)، مدیر برنامه‌ریزی شبکه HBO، جواب این سوال خیر می‌باشد.بلویز در گفت‌وگو ای عنوان کرد:

«من می‌خواهم این سریال که توسط دی‌. بی. وایس (D. B. Weiss) و دیوید بنیوف (David Benioff) ساخته شده همان‌چیزی که بود باقی بماند! من نمی‌خواهم شخصیت‌های این دنیا که بسیار عالی و زیبا بودند را بگیرم و وارد دنیای دیگر که توسط افرادی دیگر ساخته خواهد شد کنم. من می‌خواهم این اثر هنری همان‌طور که پایان یافت باقی بماند.»

وی در ادامه گفت:

«دنیایی که جرج آر. آر. مارتین (George R. R. Martin) ساخته دنیای بسیار عظیم است و کلی داستان در آن وجود دارد؛ به همین‌خاطر ما سعی داریم که چیزی متفاوت تولید کنیم و قصد نداریم که روند سریال Game of Thrones را دوباره تکرار کنیم. به همین خاطر است که ساخت دنباله برای ما اصلاً منطقی نیست.»

با این حال اولین سریال پیش‌زمینه Game of Thrones با عنوان The Long Night (شب بلند) از ماه آینده فیلم‌برداری‌اش آغاز می‌شود و دو سریال دیگر نیز در مرحله توسعه قرار دارند.

 

[ad_2]

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا