سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار سینماسینمای جهان

پیوستن ماتیاس شونارتس به شارلیز ترون برای ایفای نقش در فیلم The Old Guard

[ad_1]

ماتیاس شونارتس  بازیگر فیلم هایی مثل Mustang (موستانگ) و Aladdin (علاالدین)، به شارلیز ترون  و کیکی لین  برای ایفای نقش در فیلم The Old Guard پیوست. همچنین بازیگران دیگری مانند مروان کنزاری و بازیگر ایتالیایی لوکا مارینلی هم برای ایفای نقش به این فیلم اضافه شدند.

داستان The Old Guard نوشته گرگ روکا و با تصویرگری لئوناردو فرناندز  داستان سربازان پیری را دنبال می‌کند که هرگز نمی‌میرند اما همچنان ناپدید هم نمی‌شوند. اندی و دوستانش که در وضعیتی جاودانه بدون هیچ توضیحی گیر افتاده‌اند، خدمات خود را در اختیار کسانی قرار می‌دهند که از پس هزینه‌ی آن‌ها بربیایند. اما در قرن بیست و یکم جاودانگی رازی نیست که بتوان آن را مخفی نگه داشت، و وقتی به اندازه کافی زنده باشید، متوجه می‌شوید سرنوشت‌های بدتر از مرگ هم وجود دارند.

جینا پرینس بلیثوود وظیفه کارگردانی این فیلم را برعهده خواهد داشت. پرینس بلیثوود بیشتر برای نویسندگی و کارگردانی درام رمانتیک تحسین‌شده‌ی Beyond The Lights (آن سوی چراغ‌ها) و کارگردانی قسمت پایلوت سریال ابرقهرمانی Cloak and Dagger (شنل و خنجر) شناخته می‌شود. دیوید الیسون، دینا گلدبرگ  و دان گرنگر  تهیه‌کنندگی فیلم The Old Guard را برعهده دارند.

[ad_2]

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا