سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار سینماپیشخوان ترکیهسینمای ترکی

طرفداران با دیدن ملیس سزن و کرم بورسین در پروژه جدید بسیار تحت تأثیر قرار گرفتند

دو بازیگر مشهور کرم بورسین و ملیس سزن برای پروژه ای جدید با هم کنار هم آمدند. حضور اونور اونلو روی صندلی کارگردانی این پروژه را بیش از پیش، چشمگیر کرد.

در مورد فیلم «Son of A Rich» صحبت می کنیم. با بازیگران قوی و داستان قابل توجهی که دارد، به نظر می رسد که پروژه جدید فیلم بسیار مورد بحث قرار گرفته است.

علاوه بر بورسین و سزن نام‌های مطرحی مانند ارکان کولچاک, احمد ممتاز تایلان ،ملبسا دونگل و جمال هونال در این پروژه حضور دارند.طرفدارانی که اولین عکس ها را از این مجموعه می بینند ممکنه متوجه شوند که پروژه ای که میاید اثری متفاوت، معنادار و تاریخی خواهد بود.

فیلم «Son of A Rich» که با توجه به داستانش در زمان امپراتوری عثمانی با تزئینات و لباس هایش توجه زیادی را به خود جلب خواهد کرد، به نظر می رسد طرفداران بورسین  و سزن  را به وجد آورد.

داستان فیلم نه تنها یک دوره تاریخی را روایت می کند، بلکه بین دنیای کنونی و دنیای گذشته رفت و آمد خواهد کرد و دیدگاه متفاوتی را به بیننده ارائه می دهد.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا