سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار رسانه خارجیاخبار رسانه و تلویزیونپیشخوان اروپا

برنامه آشپزی خانگی والری بعد از 14 فصل لغو شد

والری برتینلی خبر ناراحت کننده ای را اعلام کرد.

روز شنبه (8 آوریل) این ستاره 62 ساله اعلام کرد که برنامه او” آشپزی خانگی والری” از Food Network  پس از 14 فصل به پایان می رسد.

والری همچنین فاش کرد که متوجه شده است Food Network برنامه او را در تابستان لغو کرده است.

والری در ویدئویی که در اینستاگرام منتشر کرد، گفت: “خبر خوب و خبر بدی دریافت کردم.” خبر خوب اینه که فردا ساعت 12 ظهر در Food Network  قسمت‌های جدید  فصل چهاردهم برنامه آشپزی خانگی والری پخش می شود. خبر بد این است که این فصل آخر آن است.

والری ادامه داد: “و من تابستان گذشته چیزی نگفتم، زیرا صادقانه بگویم، من امیدوار بودم که آنها نظرشون را تغییر دهند. اما نشد پس همین است، این فصل آخر است.”

والری در ادامه گفت که او “عاشق ساختن این برنامه بود” و افزود: “این یک رویا بود که به حقیقت پیوست. تک تک قسمت های آن برای من بسیار خوشحال کننده بود.

والری ادامه داد: “من عاشق عوامل بودم، همه تیم تولید را دوست داشتم.” او گفت: «آنها عاشق ساختن این برنامه برای شما بودند. بنابراین، امیدوارم که از این فصل آخر لذت ببرید زیرا ما تک تک قسمت‌ها را با عشق برای همه شما ساخته‌ایم.»

برنامه آشپزی خانگی والری اولین بار در سال 2015 در Food Network پخش شد.

 

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا