سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار رسانه ترکیاخبار مشاهیر ترکیسینمای ترکی

مصاحبه با شاهان گوکباکار Şahan Gökbakar کارگردان فیلم رجب ایودیک 5 Recep İvedik

به گزارش نسیم ورد؛

قبل از انجام مصاحبه با شاهان گوکباکار Şahan Gökbakar در این فکر بودیم که آیا آمار تماشای فیلم رجب ایودیک 5 Recep İvedik از فیلم چهارم بیشتر خواهد بود ولی در این روز ها با دونستن اینکه آمار تماشای آنونس فیلم در اینترنت رقمی برابر با 30 میلیون می باشد، شکی نیست که آمار تماشای این فیلم از فیلم های قبلی بیشتر خواهد بود.

0x0-sahan-gokbakar-televizyonda-engin-altan-sinemada-ben-birinciyim-1486746216438

شاهان گوکباکار Şahan Gökbakar در مصاحبه با خبرنگاران با تعریف کردن از دوست صمیمی اش انگین آلتان دوزیاتان Engin Altan Düzyatan و با گفتن اینکه سریال او رکورد تماشا را تصاحب کرده و من نیز با فیلم در سینما رکورد را صاحب شده ام.

images

کمدین معروف شاهان گوکباکار Şahan Gökbakar که هم کارگردان و هم نقش اول فیلم رجب ایودیک 5 Recep İvedik را بازی می کند و با ذوق و هیجان منتظر اکران فیلمش در 16 فوریه و دیدار با طرفدارانش می باشد.

رجب-بازیگر-ترکیه-ای-عکس-شاهان-گوکباکار-و-همسرش-سلین-اورتاسلی-1

از اینکه سر فیلم های رجب ایودیک Recep İvedik شباهتی به سری فیلم های Şaban دارد چه حسی دارید؟

کاراکتر Şaban که مرحوم کمال سونال Kemal Sunal بوجود آورده بود خیلی منحصر به فرد است و خیلی خوشحالم که کاراکتر رجب Recep را به کاراکتر Şaban شبیه می دونید.

rejeb-ivedik-8

در این سری فیلم هایی که تولید می کنید از طرف برخی مورد انتقاد قرار میگیرید دراین مورد چه جوابی دارید؟

آمار و ارقام معلومه … جلوی دهن مردم رو هم نمیشه گرفت و هرجوری بخواهند میتونند انتقاد کنند و برای من مهم نیست. افرادی که من را از اینستاگرام دنبال میکنند میدانند که من زیاد درمقابل انتقادها عکس العمل نشان نمیدهم.

recep_ivedik_5_geliyor_1457153457_0667

طی زمانی که فیلمتون روی پرده سینما خواهد بود میتونیم بگیم همیشه تماشاگر داشته باشه؟

تا به امروز تموم فیلم های که ساختم طی زمانی که روی پرده سینما بوده، آمار تماشای خوبی در سینماها داشته و خدا میدونه در این فیلم و فیلمهای بعدی چجوری خواهد بود. سعی مون بر اینه که فیلم های جدیدمون رو از قبلی بهتر بسازیم و امیدواریم آمار تماشای بهتری نسبت به فیلم قبلی داشته باشه.

15

نسیم ورد

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا