سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار رسانه ترکیاخبار مشاهیر ترکیسینمای ترکی

خواننده معروف دمت آکالین Demet Akalın خواننده جوان آلینا تیلکی Aleyna Tilki را بخشید

به گزارش نسیم ورد؛

خواننده جوان آلینا تیلکی Aleyna Tilki که با خواننده معروف دمت آکالین Demet Akalın در اینترنت جدلی داشتند، در آخرین پستی که در اینستاگرام به اشتراک گذاشت با گفتن اینکه « آبجی دمت الگوی منه و من دوستش دارم » پرچم صلح را بلند کرد.

4_hd1

خواننده معروف دمت آکالین Demet Akalın بعد از این پست اینستاگرام خواننده جوان، او را بخشید و آفرین به او گفت.

dmet-1438253106

جدل این دو خواننده مشهور ترکیه که با حرفی که دمت آکالین Demet Akalın در پخش زنده اینستاگرامش زد شروع شد که گفته بود « این دختر رو نمیتونم تحمل کنم » منظورش خواننده جوان آلینا تیلکی Aleyna Tilki بود.

demet-akalın

و در ادامه خواننده جوان آلینا تیلکی Aleyna Tilki با نوشتن « کسی که به نور خودش اعتماد داره از نور دیگران ناراحت نمیشه » این جدل شدت گرفت.

demet-akalın-şerefime-namusuma-resimleri-2016

ولی در ادامه با توجه به اینکه خواننده جوان آلینا تیلکی Aleyna Tilki از دمت آکالین Demet Akalın کوچکتر است پا پس کشد و نوشت « من آبجی دمت رو دوست دارم و او الگوی منه ».

134076

دیروز دمت آکالین Demet Akalın نیز در مصاحبه با خبرنگارن با توجه به اینکه خواننده جوان آلینا تیلکی Aleyna Tilki پرچم صلح نشان داده او را بخشید و گفت « آفرین به آلینا و منم اونو دوست دارم و چه خوبه که قهر نباشیم ».

1_hd1

خواننده جوان آلینا تیلکی Aleyna Tilki نیز در مصاحبه با خبرنگاران گفت « درسته من بخاطر به اشتراک گذاشتن ورقه امتحانی توبیخ شدم و اخراج شدنم از مدرسه شایعه است ولی میخواهم به یک مدرسه نزدیکتر به خونمون انتقالی بگیرم ».

3_hd1

نسیم ورد

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا