سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار رسانه ترکیاخبار مشاهیر ترکی

کارهای خواننده نوجوان ترکیه آلینا تیلکی Aleyna Tilki باز هم خبرساز شد

به گزارش نسیم ورد؛

17_d

خواننده 16 ساله ترکیه آلینا تیلکی Aleyna Tilki در مکان هایی که مصرف الکل در آنجا آزاد است، خوانندگی میکرد و خبر ساز شده بود و این بار شوک بزرگ دیگری به جامعه ترکیه وارد کرد.

650x344-aleyna-tilki-yasak-dinlemiyor-1487072170278

خواننده 16 ساله ترکیه آلینا تیلکی Aleyna Tilki که به همراه دوستانش به مکانی رفته بود و درآنجا قلیان کشیده بود و از او عکس گرفته شده و بود. (همین تصویر زیر)

0x0-aleyna-tilki-yasak-dinlemiyor-1487072370737

بعد از اینکه تصویر نیز در صفحه های اجتماعی به اشتراک گذاشته شد و پروفسور اورهان کورال Orhan Kural که با مصرف دخانیات مجادله می کند، گفته است که از آلینا تیلکی Aleyna Tilki  شکایت می کند زیرا او برای جوانان جامعه الگوی بدی است.

4_hd1

در ادامه پروفسور اورهان کورال Orhan Kural اضافه کرد: بسیاری از هنرمندان کشور ما تصاویری از خودشان که دستشان سیگار است در صفحات اجتماعی شان به اشتراک می گذارند و الگوی بدی برای جامعه می شوند.

7_d

ولی در این مورد بسیار نادر که یک خواننده نوجوان ترکیه آلینا تیلکی Aleyna Tilki در حال کشیدن قلیان دیده شده و تصویرش در صفحات اجتماعی پخش شده خیلی بده که با همچین مواردی در کشورمون روبرو میشویم.

9_d

21_d

20_d

نسیم ورد

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا