سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار رسانه ترکیپیشخوان ترکیه

سورپرایز بزرگ سما ارگنیکون فیلمنامه نویس سریال Yargı!

فصل دوم سریال  Yargı (قضاوت) به تهیه کنندگی Ay Yapım و با بازی کان اورگانجی اوغلو و پینار دنیز با قسمت سی و پنجم از یکشنبه 18 سپتامبر ساعت 20:00 آغاز می شود. در دوره جدید سریال باز هم غافلگیری های بزرگی در سناریو پیش بینی می شود.

سریال «Yargı» در فصل گذشته آنقدر موفقیت آمیز بود که سریال Teşkilat (سازمان) را از TRT1 که رتبه های بسیار خوبی دریافت کرده بود ، از رتبه اول حذف کرد.

مهمترین عامل پشت سر این موفقیت، داستان فیلمنامه نویس سما ارگنیکون بود که پر از سوپرایز و جذابیت بود..

سریالی که مخاطبان بی صبرانه منتظر آن هستند، با قسمت جدیدش روی پرده می آید و همه کنجکاو سورپرایزهای جدید هستند. موضوع قسمت اول فصل جدید سریال قضاوت که فیلمنامه آن را سما ارگنیکون نوشته و علی بیلگین روی صندلی کارگردانی آن نشسته است، به شرح زیر است.

ایلگاز و جیلین همه مشکلات را پشت سر گذاشتند و بهترین دوران ازدواجشان را سپری کردند. یکتا که آبرو، پول و همسرش را از دست داده، بی پول به خیابان ها افتاده است. پارس به سوی عشقی تازه رفت.  چنار از  دوستانش  و از زندگی که تسلیم شده  عصبانی است. و وقتی ارن یک روز صبح چهار جسد را در چاه پیدا می کند…
اکنون روند تبدیل دشمنان به دوست و دوستان به دشمن آغاز شده است.
سریال قضاوت که در فصل جدید همچنان نفسها را در سینه حبس می کند، یکشنبه ۱۸  ساعت 20:00 با قسمت جدیدش روی کانال دی خواهد بود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا