سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار مشاهیراخبار مشاهیر خارجیپیشخوان اروپا

ریز احمد بعد از اعلام ازدواجش، هویت همسرش را فاش می کند.

ریز احمد از عروس جدیدش رونمایی کرد. این بازیگر که این هفته فاش کرد مخفیانه ازدواج کرده است ، در قسمت چهارشنبه “The Tonight Show Starring Jimmy Fallon ” تأیید کرد که با نویسنده فاطیما فرهین میرزا ازدواج کرده است.

احمد ، 38 ساله ، تصریح کرد که او نمیخواهد ازدواجش را مخفی نگه دارد. “این یک چیز عجیب است ، نه؟ من حدس می زنم چون ما در عصر رسانه های اجتماعی زندگی می کنیم ، هرگز نمیتوانید آن را مخفی کنید.

 این زوج در ابتدا “به طور تصادفی” در یک کافه در نیویورک همدیگر را دیدند در حالی که احمد در حال آماده سازی فیلم “Sound of Metal” بود ، فیلمی که او در نقش یک درامر هوی متال است که کم کم شنواییش را از دست میدهد. 

او گفت: “هر دوی ما سر یک میز در یک کافه نشستیم که هر دو ما برای نوشتن به آنجا رفته بودیم.”

“ما هر دو از یک نقطه اتصال لپ تاپ استفاده کردیم و هم را دیدیم و با هم رابطه دوستی برقرار کردیم و دوباره خط را متصل کردیم.” او گفت که ملاقات با میرزا در آن زمان فیلم را برای او بسیار خاص تر کرد.

“معلومه که من اولین بار بود فاطیما را می دیدم  و با افراد زیادی در جامعه ناشنوایان آشنا شدم. و فقط چیزی در مورد این دوره در این فیلم وجود دارد که به نوعی زندگی را تغییر می داد “.

احمد در مورد مخفی نگه داشتن ازدواجش،گفت که آنها همه چیز را به دلیل شیوع همه گیر ویروس کرونا خصوصی نگه داشته اند. “

“ما مراسمان را در یک حیاط برگزار کردیم ، که از بسیاری جهات خوب است. و من فکر می کنم بهترین چیز در مورد آن این بود که شما 500 خاله به مهمانی دعوت نکردید. ” او به شوخی ادامه داد ، “عروسی های آسیایی بزرگ هستند. ”

احمد خبر عروسیش را برای اولین بار در قسمت 11 ژانویه پادکست Louis Theroux’s “Grounded” منتشر کرد و گفت: “این اولین بار است که در مصاحبه به آن اشاره می کنم. بنابراین ، به خاطر این حرکت فوق العاده هیجان انگیزم تبریک می گویم.

میرزا با رمان “A Place for Us” شناخته شده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا