سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار رسانه ترکیپیشخوان ترکیه

برک اوکتای خبر جدایی یکی از بازیگران سریال یاساک الما ( سیب ممنوعه ) را داد.

سریال  یاساک الما  ” سیب ممنوعه “در ادامه فصل پنجم خود، همچنان رتبه های بسیار خوبی دریافت می کند و با هر قسمت بینندگانش را تحت تاثیر قرار می دهد.

برک اوکتای   که در این سریال نقش چاتای را بازی می کند  خبر جدایی یکی از بازیگران را  از این سریال  داد.. امره دینلر، بازیگر نقش اومر کورتوغلو در این سریال، داستان را ترک می‌کند… برک اوکتای که در مراسم خداحافظی این بازیگر شرکت کرده بود، گفت: «امره دینلر برادر من است، او خداحافظی کرد. بگذارید راه خروج روشن باشد.»

امره دینلر در سال 2018 با شخصیت طاهر در سریال Söz به تلویزیون آمد. این بازیگر جوان که در سریال Gülperi و سپس در  Sol Yanım تماشایش کردیم با سریال Yasak Elma  خداحافظی می کند. دلیل خروج او از سریال اینه که  احتمالاً پروژه دیگری را آغاز خواهد کرد.

برک اوکتای درباره ازدواجش هم صحبت کرد . او که با یلدیز چاغری آتیکسوی نامزد هست گفت که مراسم ازدواجشان قرار است در تابستان  ماه سپتامبر برگزار شود. او گفت که این عروسی در استانبول برگزار می شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا