سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار رسانه خارجیاخبار رسانه و تلویزیونپیشخوان اروپامجله سریال و تلویزیون

در فصل دوم World Beyond:The Walking Dead ؛ رابرت پالمر واتکینز به سریال AMC پیوست.

World Beyond:The Walking Dead اسم جدیدی به بازیگرانش اضافه کرده است. به گزارش Deadline ، رابرت پالمر واتکینز در فصل دوم به عنوان ستوان فرانک نیوتن حضور خواهد یافت. واتکینز در یک قسمت از فصل اول سریال AMC به عنوان ستاره مهمان ظاهر شد. این بازیگر قبلا در سریال بیمارستان عمومی ABC در نقش Dillon Quartermaine بازی می کرد.

 

World Beyond:The Walking Dead اولین نسل پرورش یافته در تمدنی زنده مانده از  را دنبال می کند. در این سریال آلیا رویال ، الکسا منصور ، آنت ماهندرو ، نیکلاس کانتو ، هال کامپستون ، نیکو تورتورلا و جولیا اورموند بازی می کنند.این داستان درباره دو خواهر و دو دوست است که یک مکان امن و آرام را برای خطرات شناخته شده و ناشناخته، شجاعانه  ترک می کنند. 

کسانی که مایل به محافظت از آنها و کسانی  که می خواهند به آنها آسیب برسانند  در تعقیبشان هستند، این داستان رشد و تحول است. داستان در سراسر ناحیه های خطرناک گسترش می یابد ، هر آنچه را که آنها در مورد جهان ، خود و یکدیگر می دانند به چالش می کشد. بعضی قهرمان می شوند در حالی که دیگران تبهکار می شوند. در پایان ، همه آنها برای همیشه تغییر خواهند کرد. بزرگ و مستحکم در هویتشان، چه خوب و چه بد.

این سریال که یک درام ترسناک است ، در جهان مجموعه تلویزیونی The Walking Dead پخش میشود.

فصل اول سریال World Beyond:The Walking Dead به طور میانگین 0.24 امتیاز در جمعیت 18-49 و 881000 بیننده در رتبه بندی زنده + همان روز برخوردار است.

به سریال زامبی ها سفارش دو فصل داده شد. تاریخ اکران فصل دو مشخص نشده است.

شما چی فکر میکنید؟ آیا شما از طرفداران The Walking Dead: World Beyond در AMC هستید؟ آیا قصد تماشای فصل دو را دارید؟

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا