سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار رسانه ترکیاخبار مشاهیر ترکیسینمای ترکی

آمار جدید میزان تماشای فیلم رجب ایودیک Recep İvedik 5 اعلام شد

به گزارش نسیم ورد؛

فیلم رجب ایودیک Recep İvedik 5 که بسیاری از سینمادوستان منتظر اکران آن بودند در 16 فوریه اکران شد و در چهار روز اول از طرف 1890412 نفر تماشا شد و رکورد خوبی برای شروع اکران به جای گذاشت.

1_d

در هفته های گذشته فیلم رجب ایودیک Recep İvedik 5 که رکورد خوبی را در آمار تماشا به جای گذاشته بود، آخرین آمار تماشا از طرف کارگردان فیلم شاهان گوکباکار Şahan Gökbakar اعلام شد.

2_d

فیلم رجب ایودیک Recep İvedik 5 که در 16 فوریه در یک هزار و چهارصد سینمای داخل و خارج ترکیه شروع به اکران شده بود، تا به امروز از طرف 5417848 نفر تماشا شده است و درآمدی بالغ بر 50 میلیون لیر ترکیه نصیب کارگردان این فیلم کرده است.

4_d

کارگردان فیلم رجب ایودیک Recep İvedik 5 شاهان گوکباکار Şahan Gökbakar آخرین آمار تماشای فیلم را از حساب اینستاگرامش به اشتراک گذاشت و اینگونه بیان کرد.

3_d

از اینکه فیلم رجب ایودیک Recep İvedik 5 در انتهای هفته سوم نیز رکورد تماشای خوبی به ثبت رسانده مفتخریم و تشکر میکنم از تمام کسانی که تماشا کردند و این رکورد رو به ثبت رساندند.

5_d

کارگردان فیلم رجب ایودیک Recep İvedik 5 شاهان گوکباکار Şahan Gökbakar در ادامه افزود : « تللاش می کنیم حمایت های شما را بی ثمر نگذاریم و هر چه برای ما آرزو دارید هزار برابرش نصیب شما شود. »

8_d

نسیم ورد

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا