سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار مشاهیراخبار مشاهیر خارجیاخبار مشاهیر خارجیپیشخوان اروپا

کورتنی کاکس به دلیل کرونا ویروس از جنی مک دید جدا شده است.

کورتنی کاکس بیش از 100 روز است که به دلیل بیماری همه گیر کرونا ویروس از جانی مک داید جدا شده است. 

ستاره ‘دوستان’ و ستاره the Snow Patrol به ترتیب در لس آنجلس و لندن قرنطینه شده اند و روز تولدشان  را با یک ”ناهار / شام” به صورت آنلاین جشن گرفتند.

کاکس در اینستاگرام خود نوشت: “133 روز از آخرین باری که با هم بودیم گذشت.  تولدت مبارک J … من امروز عاشق ناهار / شام آنلاینمون شدم. دلم برایت  تنگ شده است.”

در همین حال ، کورتنی پیش از این فاش کرده بود که او و جانی بعد از جدایی کوچکشان  “بهتر از قبل” هستند. 

او گفت: “ما نامزدیمان را بهم زدیم و او به انگلیس نقل مکان کرد ، سپس به هم برگشتیم و در واقع بهتر از گذشته . بله خیلی دور است اما من لندن را دوست دارم … من پرواز را دوست ندارم. مدت طولانی ، شما نمی توانید بخوابید ، من از آن متنفرم ، اما این تنها  کاریه که می توانیم انجام  دهیم. او وقت زیادی را در اینجا می گذراند و من به آنجا می روم و ما سعی می کنیم بیش از دو یا سه هفته  جدا از هم نگذرانیم. 

 و در حالی که کاکس 56 ساله 12 سال از جانی بزرگتر است ،  اصرار دارد که  او دیگر نگران اختلاف سنی شان نیست.

او به اشتراک گذاشت: “او از من جوان تر است، اما به نظر می رسد برای او یا خانواده اش اهمیتی ندارد.  من  قبلاً نگران این موضوع  اختلاف سنی بودم  ، اما الان  فکر نمی کنم مهم باشد.  من او را زرق و برق دار و بسیار جذاب می دانم … احساس می کنم 34 ساله هستم. احساس بهتری نسبت به آنچه در تمام زندگی داشته ام دارم و الان  از خودم خیلی بهتر مراقبت می کنم . ” 

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا