سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار رسانه ایرانیاخبار رسانه و تلویزیون

نیازی نیست کارشناس خارجی برای چند دقیقه چند صد میلیون بگیرد!

مرتضی میرباقری معاون سیما درباره بحث‌های اخیر درباره حضور کارلوس پویول در برنامه «روسیه ۲۰۱۸» می‌گوید پس از حضور فیگو در برنامه سال گذشته که با حواشی روبرو شد دیگر لزومی ندارد که صداوسیما برای حضور چند دقیقه‌ای چهره‌های خارجی چند صد میلیون به او داده شود.

image_13970402451_33_a23

میرباقری در حالی این صحبت‌ها را مطرح کرده که پیش از پویول، ساموئل اتوئو بازیکن سابق بارسلونا و تیم ملی کامرون برای بازی ایران و مراکش به برنامه عادل فردوسی پور آمد و آن برنامه بدون مشکل از شبکه سه به روی آنتن رفت.

معاون سیمای سازمان صداوسیما بعد از بحث‌های اخیر درباره حضور کارلوس پویول در برنامه ۲۰۱۸ به ایلنا گفت: «بعد از دعوت فیگو کاپیتان تیم ملی پرتغال در برنامه سال گذشته حواشی زیادی شکل گرفت که لزومی ندارد یک یک چهره خارجی برای حضور چند دقیقه‌ای‌اش در برنامه ورزشی، چند صد میلیون پول دریافت کند.»

او ادامه داد: «همان موقع رسانه ملی اعلام کرد که هزینه حضور این چهره‌های خارجی از سوی اسپانسرها بوده و به هیچ وجه از بودجه صداوسیما هزینه نشده است. این مساله در رسانه ملی ولو این‌که اسپانسر هزینه حضور یک کارشناس خارجی را بدهد مورد بررسی قرار گرفت و رئیس شورای ورزش سیما بعد از بررسی و این‌که جلوی حواشی را بگیرد، رسماً ابلاغ کرد دعوت از کارشناسان خارجی در برنامه‌های ورزشی و پرداخت چند صد میلیونی برای چند دقیقه حضور ولو این‌که از سوی اسپانسر هم صورت بگیرد، ممنوع و مخالف سیاست‌های رسانه ملی است.»

میرباقری در پایان تصریح کرد: «بنابراین ما از ابتدا هم تصمیمی برای حضور کارشناس خارجی در برنامه ۲۰۱۸ نداشتیم. بهتر است به جای پرداختن به حواشی، انرژی خودمان را برای حمایت از تیم ملی قرار بدهیم. همچنین برنامه‌سازان نباید درگیر حاشیه شوند و از خلاقیت‌های خودشان برای حمایت از ورزشکاران استفاده کنند.»

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا