سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار مشاهیر خارجیپیشخوان اروپا

مگان مارکل و پرنس هری اولین عکس از دخترشان لیلیبت دایانا را در کارت کریسمسشان به اشتراک گذاشتند!

در کارت تعطیلات جدید پرنس هری و مگان مارکل ، که روز پنجشنبه منتشر شد، اولین عکس از دختر این زوج، لیلیبت دیانا، که در 4 ژوئن به دنیا آمد،  نشان داده شده است.  در این عکس برادر بزرگ لیلی، آرچی هریسون 2 ساله هم هست.

عکسی که روی کارت قرار دارد توسط الکسی لوبومیرسکی در تابستان امسال در خانه این زوج در سانتا باربارا، کالیفرنیا گرفته شده است. (لوبومیرسکی قبلاً از عروسی این زوج عکس گرفته بود.) پیام روی کارت اینه:

“امسال، 2021، ما به دخترمان، لیلیبت، خوش آمد گفتیم. آرچی از ما یک “مادر” و “پدر” ساخت و لیلی ما را یک خانواده ساخت. همانطور که منتظر سال 2022 هستیم،  به همراه شما کمک های مالی به چندین سازمان خیریه کردیم به کسانی که از افغانستان آمده اند تا خانواده های آمریکایی که به مرخصی والدین با حقوق نیاز دارند.”

پس از اینکه سال گذشته هری و مگان از اعضای خانواده سلطنتی کناره گیری کردند و  به ایالات متحده نقل مکان کردند  این دومین جشن کریسمس آنها در کالیفرنیاست.

انتشار کارت تعطیلات برای سلطنتی ها به یک سنت تبدیل شده است.

در سال 2019، مگان و هری اولین کارت کریسمسشان را به عنوان یک خانواده سه نفره به اشتراک گذاشتند. در آن زمان، آنها فصل تعطیلات را در جزیره ونکوور در کانادا گذرانده بودند و در حال آماده شدن برای نقل مکان به کالیفرنیا بودند.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا