سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار مشاهیر خارجیپیشخوان اروپا

دالی پارتون می گوید شایعاتی که او سینه هایش را بیمه کرده “صحت ندارد”

دالی پارتون ستاره موسیقی کانتری 76 ساله در برنامه تودی روز چهارشنبه با هدی و جنا، درباره شایعات بیمه کردن سینه هایش صحبت کرد.

هدی کاتب و جنا بوش هاگر، مجریان برنامه تودی به مدل هایدی کلوم اشاره کردند که پاهایش را بیمه کرده و از پارتون پرسیدند که آیا این موضوع در مورد سینه های او هم صادقه یا خیر.

پارتون گفت: «نه صحت نداره. «سال‌ها پیش پاهای بتی گرابل [بازیگر]  بیمه شد. او بخاطر پاهایش معروف بود در آن زمان، من گفتم: «خب شاید منم باید سینه‌هایم رو بیمه کنم، چون من هم به آنها معروفم» ‘

او توضیح داد: «این فقط یک شوخی بود. “من این کار را نکردم.””به هر حال، شما می توانید سینه های جدید داشته باشید اما پاهای جدید نه!”

در سپتامبر 2020، پارتون در مورد برخی از عجیب‌ترین شایعاتی که درباره خودش شنیده بود، با peopleصحبت کرد.

او در آن زمان گفت: “من همیشه به این شایعات می خندم.” “، تقریباً هر سه سال یک بار در روزنامه ها تیتر می شود، که سینه های بزرگی دالی او را زمین گیر و از پا افتاده کرده و تا آخر عمر فلج می شود. من فقط می خندم. خوب، آنها سنگینند اما هنوز من را فلج نکردند.”

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا