سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار مشاهیر خارجی

متهم شدن دوباره ی دپاردیو به تعرض جنسی

هالیوود ریپورتر طی گزارشی اعلام کرد دوباره ی بر علیه دپاردیو ستاره مشهور سینما و تلویزیون فرانسه به خاطر تعرض جنسی شکایت شده است.

این زن داراس نام داشته و دومین زنی است که به صورت رسمی اعلام می کند که این ستاره فرانسوی به او تعرض کرده است، قبل از این در سال 2018 شارلوت آرنولد این ستاره ی فرانسوی را به چنین کاری متهم کرده بود.

پرونده ی آرنولد در حال رسیدگی بوده ولی دپاردیو کاملا اتهام علیه خودش را رد می کند.

داراس طیس گفتگویی اعلام کرده بود که در سن ۲۶ سالگی زمانی که  مشغول بازی در فیلم «دیسکو» به کارگردانی فاببین اونتنینته بوده توسط توسط دپاردیو که نقشی مکمل را بر عهده داشته مورد تعرض این ستاره ی فرانسوی قرار گرفته است.

داراس گفت :

جوری به من نگاه می‌کرد که انگار یک تیکه گوشت هستم.

وی در ادامه ادعا کرده که دپاردیو سپس به سمتش آمده و دستش را روی اندام او  قرار داده است.

داراس ادعا کرده است که علت سکوتش ترس از آینده شغلی‌اش بوده است.

دادستان شهر پاریس روزشنبه شکایت داراس علیه دپاردیو را مورد تایید قرار داد.

براساس گزارش خبرگزاری فرانسه، بازرسان در حال حاضر در حال بررسی پرونده هستند تا مشخص کنند که نیاز به تحقیقات در این‌باره وجود دارد یا خیر.

دپاردیو با اتهامات جنسی پرتعدادی مواجه است!برخی از این شکایت ها مربوط به سالیان دور می باشد.

ابتدای سال 2023 میلادی ، 13 زن از این ستاره ی مشهور فرانسوی به علت تعرض و رفتار نامناسب شکایت کردند که این اتفاقات مربوط به مکان های تصویربرداری ۱۱ فیلم یا سریال مختلف بین سال‌های ۲۰۰۴ تا ۲۰۲۲ یا در مکان‌های دیگر بوده است.

 

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا