سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار مشاهیراخبار مشاهیر خارجی

Chrissy Teigen فاش کرد که در انتظار پسر بچه اش است.

Chrissy Teigen مدل آمریکایی و همسر جان لجند که سومین فرزندش را باردار است بطور اتفاقی جنیسیت بچش را فاش کرد، او به دستور پزشک در استراحت مطلق است و جنسیت فرزند او پسر است.

این مدل 34 ساله ، این خبر را از طریق اینستاگرام به اشتراک گذاشت و به طور اتفاقی از کودک متولد نشده اش در یک کلیپ قبل از گاز گرفتن و گرفتن جلوی دهانش به عنوان “او” از آن یاد کرد.

کریسی تایگن و همسرش جان لجند 41 ساله در سال 2013 بعد از آشنایی در سر صحنه فیلم ویدئویی اش برای “استریو” در سال 2007 ازدواج کردند. آنها دو فرزند دارند ، لونا 4 ساله و مایلز 2 ساله.

Chrissy Teigen  به مدت دو هفته دستور استراحت داشت ،و اخیراً اعتراف کرد که اوایل دستورات پزشکش را به اندازه کافی جدی نگرفته بود.

“من واقعا نمی دانستم که باید در رختخواب استراحت کنم و فکر کردم که باید ، در خانه بمانم و یک استراحت ساده کنم ولی الان دچار مشکل شدم و حالا لازمه که من در رختخواب استراحت کنم. “

او گفت که “در تلاش است تا آنجا که ممکنه رعایت کند تا سالم بماند” همانطور که در دوران سومین بارداریش است، اما اینبار سختر از دو بارداری قبلیش است.

“این بارداری کمی سخت است ولی من احساس خوبی دارم ، “او گفت:”من می گویم که احتمالاً بخاطر اینکه اینقدر در مورد راحتی دو بارداری قبلیم صحبت کردم این بار مجازات شدم.” آره ، بارداری عالیه!” اما حالا میفهمم که این بارداری سختیه اما از داشتن این بچه خیلی خوشحالم. “

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا