سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار رسانه ترکیپیشخوان ترکیه

آیا فصل دوم سریال محبوب قضاوت فصل پایانی خواهد بود؟

کانال دی مدتی با سریال های تلویزیونی بدشانسی آورد اما موفق شد برای چند سال  رکورد متوالی بدشانسی خود را بشکند. کانال دی که با وجود پروژه های بلندپروازانه اش یکی پس از دیگری خبرهایش منتشر می شد، با سریالی که برای چند فصل رکوردهای ریتینگ را شکست، به میدان بازگشت!

ماجراجویی 17 ساله کانال دی همچنان ادامه دارد، سریال Arka Sokaklar و همچنین سریال های Üç Kız Kardeş (سه خواهر) و Yargı (قضاوت) که فصل گذشته اکران خود را آغاز کردند و همینطور  Camdaki Kız (دختر پشت پنجره ) . این سریال با فصل سوم، به بزرگترین برگ برنده این کانال تبدیل شد. علاوه بر این، سریال O Kız (آن دختر) که در فصل جدید شروع شده هم به عنوان یکی از سریال های موفق  که این کانال به شمار میاد.

شبکه هایی با ده ها سریال تلویزیونی روی اکران در ابتدای فصل به سرعت تصمیم نهایی سریال هایی را می گیرند که در دوره های بعدی رتبه  آن کاهش یافته است. با این حال، به محض شروع فصل، مخاطب از ابتدا برای سریالی که فهمیده یا گفته می شود فصل آخره، شرطی می شود!

وضعیت مشابهی در حال حاضر در سریال Yargı (قضاوت) در حال پخش است! در کنار بازی های موفق پینار دنیز و کان اورگانجی اوغلو و دیگر بازیگرا و با قلم قوی سما ارگنکون،این سریال با امضای Ay Yapım و کارگردانی علی بیلگین در هر قسمت با تحولات شگفت انگیزی به مخاطب هیجان می دهد‌.

ادعایی درباره این سریال که هفته گذشته با قسمت سی و پنجمش فصل جدید را آغاز کرد آمده! پس از اطلاعاتی که سینا کولوغلو منتقد تلویزیون در مورد سریال Yargı داد، مشخص شد که این سریال با فصل دوم بدون هیچ حرفی به پایان خواهد رسید.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا