سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار مشاهیراخبار مشاهیر خارجیپیشخوان اروپا

بازیگران مشهوری که دوباره با هم وارد رابطه شدند

وقتی در یک رابطه هستید، جدایی می تواند بدترین چیز در دنیا به نظر برسد، اما گاهی اوقات ترک کردن آن می تواند زنگ بیداری باشد که مردم باید بفهمند که تنها فردی را که واقعاً می خواهند با او باشند را از دست داده اند.

برای مطالعه ادامه اسلاید را به طرفین ورق بزنید

کامیلا کابیو و شاون مندز

کامیلا کاییو و شاون مندز قبل از اعلام جدایی خود در سال 2021 به مدت دو سال با هم رابطه داشتند. خوانندگان “Señorita” بیانیه مشترکی دادند و گفتند که آنها به عنوان بهترین دوستان  هم رابطه شان را شروع کرده بودند و هنوز هم بهترین دوستان هم بودند، علیرغم اینکه تصمیم داشتند آن را عاشقانه خطاب کنند. هر دوی آنها در یک سال و نیم بعدی شایعات مربوط به دوستی را با علایق عشقی جدید برانگیختند، اما به نظر می رسد که علاقه آنها به یکدیگر هرگز از بین نرفت. این زوج در 14 آوریل در کواچلا در حال بوسیدن و در آغوش گرفتن هم در میان جمعیت دیده شدند. این فیلم  توسط یکی از تماشاگران جشنواره ضبط شد، اما به نظر نمی رسید که آنها نگران دیده شدن باشند.

بن استیلر و کریستین تیلور 

بن استیلر و کریستین تیلور در سال 2000 ازدواج کردند و صاحب دو فرزند شدند، اما در سال 2017 پس از تقریبا دو دهه زندگی مشترک از یکدیگر جدا شدند. اکنون، پنج سال بعد، والدین مشترک دوباره با هم هستند. استیلر فاش کرد که او و تیلور در طول همه گیری دوباره با هم ارتباط برقرار کردند. هنگامی که قرنطینه در سال 2020 آغاز شد، آنها تصمیم گرفتند که استیلر به  خانواده برگردد تا بتواند با دو فرزندشان باشد. استیلر می گوید که تفاهم و احترام به تفاوت های یکدیگر عامل کلیدی در رابطه مجدد آنها بود.

کاردی بی و افست

کاردی بی در 4 دسامبر 2018 اعلام کرد که او و همسرش به دلیل اتهامات خیانت از جانب افست، خواستار  جدایی شدند. کاردی در سپتامبر 2020 درخواست طلاق داد اما، کمتر از دو ماه بعد، او  پرونده طلاقش را لغز کرد، به این معنی که آنها دوباره با هم هستند و هنوز ازدواج کرده اند.

اگرچه شپرد اکنون یک زوج هستند، اما در واقع بعد از سه ماه رابطه از هم جدا شده بودند , اما شپرد به سرعت متوجه شد که مرتکب اشتباه بزرگی شده است و این زوج در سال 2013 ازدواج کردند و اکنون دو فرزند دارند.

شاهزاده ویلیام و کیت میدلتون 

پس از سالها آشنایی در دانشگاه، این زوج در آوریل 2007 از هم جدا شدند. چهار سال بعد، آنها در مراسم مجلل سال 2011 ازدواج کردند و اکنون سه فرزند زیبا دارند.

مگان فاکس و برایان آستین گرین 

فاکس و گرین زمانی که این بازیگر 18 ساله بود با هم قرار ملاقات گذاشتند. آنها در 23 سالگی نامزد کردند، اما قبل از اینکه بتوانند ازدواج کنند، از هم جدا شدند. یک سال بعد، این دو دوباره به هم رسیدند، در سال 2010 ازدواج کردند و صاحب دو پسر شدند. بعداً، در سال 2015، فاکس درخواست طلاق داد، اما زمانی که در سال 2016 صاحب فرزند دیگری شدند، آن را به تعویق انداختند. با این حال، گرین در می 2020 تأیید کرد که آنها از هم جدا شده اند.

امبر هرد و ایلان ماسک 

بعد از اینکه هرد درخواست طلاق از جانی دپ داد، او در سال 2017 با بنیانگذار تسلا ملاقات کرد. طبق گزارش ها، ماسک عمیقاً عاشق بود، اگرچه آنها در همان تابستان به همه چیز پایان دادند. این جفت سپس برای مدت کوتاهی به مدت دو ماه دوباره به هم پیوستند، اما دوباره در فوریه 2018 از هم جدا شدند.

جنیفر لوپز و بن افلک 

پس از 20 سال انتظار برای لحظه مناسب، جنیفر لوپز و بن افلک در 17 ژوئیه در لاس وگاس ازدواج کردند. لوپز این خبر خوشحال کننده را در خبرنامه خود “On the JLo” به اشتراک گذاشت .” لوپز و افلک یکی از بزرگ ترین سلبریتی ها بودند.  این زوج‌ در اوایل دهه 2000، اما آنها در سال 2004 نامزدی خود را تمام کردند. آنها با ملاقات مجدد خود در سال 2021، تقریباً 20 سال پس از شروع اولین رابطه، طرفداران را شوکه کردند.

     

     

     

     

     

     

     

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    دکمه بازگشت به بالا