سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار مشاهیراخبار مشاهیر خارجیپیشخوان اروپا

سلنا گومز ممکن است به دلیل اختلال دوقطبی نتواند بارداری موفقی داشته باشد .

سلنا گومز به دلیل داروهای اختلال دوقطبی ممکنه در آینده نتواند بچه ا در رحمش حمل کند.

این بازیگر 30 ساله برای روی جلد دسامبر 2022 که پنجشنبه منتشر شد به رولینگ استون گفت: «این یک هدیه بسیار بزرگ در زندگی من است.به هر حال من قرار است آنها را داشته باشم، خواهم داشت.”

پس از یک دوره روان پریشی در سال 2018 و تشخیص اختلال دوقطبی، داروهای زیادی برای او تجویز شد.

خواننده “Same Old Love” به مجله به یاد می آورد: “من باید اساساً از داروهایی که مصرف می کردم سم زدایی می کردم.” “من باید یاد می گرفتم که چگونه کلمات خاصی را به خاطر بسپارم. وقتی داشتیم صحبت می کردیم فراموش می کردم کجا بودم.»

گومز که پیش از اکران مستند «سلنا گومز: من و ذهن من» در روز جمعه آشکارا درباره سلامت روانش صحبت می‌کرد.او گفت: «دیگر بخشی از وجود من وجود نداشت.

افشاگری ستاره “جادوگران ویورلی پلیس” دو ماه پس از آن صورت می گیرد که او برنامه های خانوادگیش را در قسمتی از “Giving Back Generation” به اشتراک گذاشت.

او در ماه آگوست گفت: “امیدوارم ازدواج کنم و مادر شوم.”

گومز به رولینگ استون گفت: «من با این فکر بزرگ شدم که در ۲۵ سالگی ازدواج خواهم کرد.او ادامه داد که من به هیچ وجه به این ایده نزدیک نبودم، من را خراب کرد. “خیلی احمقانه بود، اما من واقعاً فکر می کردم دنیای من به پایان رسیده است.”

گومز به این رسانه گفت که قصد دارد پس از انتشار “My Mind & Me” “ناپدید” شود.

او گفت: “این احتمالاً بیشترین چیزیه که برای مدتی در مورد من می شنوید.” من می‌خواهم این اتفاق بیفتد و می‌خواهم این را هم پشت سرم بگذارم.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا