سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار مشاهیراخبار مشاهیر خارجیپیشخوان اروپا

کایلی جنر برای اولین بار کیتلین جنر را میکاپ می کند: “نقطه عطف زندگی من”

کیتلین جنر بلاخره  روی صندلی آرایشی دخترش کایلی جنر نشست!

روز شنبه ، المپیکی سابق 71 ساله ، کایلی 23 ساله را در کانال YouTube خودش نشان داد که برای اولین بار او را میکاپ می کند. کایلی گفت: “این ننقطه عطف زندگی من است” ، و کیتلین در پاسخ گفت: “این نقطه عطف  من هم است!”

کایلی  هنگام آماده شدن برای شروع آرایش گفت: “ما برای همیشه در مورد این موضوع صحبت کرده ایم.” “ما این لحظه ویژه را برای شما سیو کردیم چون این اولین باری است که من آرایش پدرم را انجام می دهم.”

 او از کیتلین پرسید : “آیا تا حالا فکر می کردی همچین روزی بیاد ؟ 

ستاره پاسخ داد:  من تا 65 سالگیم باید بچه هام را تربیت و بزرگ می کردم و بالاخره الان وقت آن بود که خودم باشم و زندگی حودم را ادامه دهم.

 او درباره اینکه در سال 2015 به عنوان تراجنسی ظاهر شد  گفت: ” ” فکر کردم که نمی توانم این کار را انجام دهم و  بعد من این کار را کردم و شما بهترین دوست من بودید. بچه های من در این زمینه عالی بودند “

این دو نفر  همچنین درباره اینکه چرا کایلی و خواهر بزرگترش  کندال ، 25 ساله ، پس از تغییر جنسیت  کیتلین هنوز او  را “پدر” صدا می کنند، صحبت کردند. 

کایلی گفت: “گاهی اوقات وقتی من و کندال هنوز شما را پدر صدا می کنیم  مردم واقعاً گیج می شوند.” ” چند سال پیش با هم گفت وگویی داشتیم و شما با اینکه ما پدر صدایتان بزنیم اوکی بودید . حالا در مورد این موضوع چه احساسی دارید؟”

کایتلین گفت: “این یکی از بهترین تصمیماتی بود که گرفتم.” “و گاهی اوقات این جامعه می تواند بسیار دشوار باشد ، به خصوص وقتی که صحبت از ضمایر می شود و همه نظر می دهند ،. اما من واقعاً از همان ابتدا احساس کردم که باید این کار را به روشی که برای من مفید است انجام دهم ، و همه  باید به روش خودشان کار کنند ، که برای آنها مفید است. “

“بعضی از مردم می گویند” اوه ، تو مادر هستی “. نه من نیستم – من پدر هستم و در کل راه پدر بوده ام. من تا روزی که آنها بمیرند یا من بمیرم  پدر آنها خواهم بود ،.

در اوایل این کلیپ ، کیتلین عشق اولیه خودش به ورزش با علاقه کایلی به میکاپ را مقایسه کرد.

کیتلین به دختر کوچکترش توصیه کرد: “هر روز صبح با هیجان بیدار شوید.” “شما می توانید در زندگی یک چیز مورد علاقه را پیدا کنید.”

وی افزود: “من علاقه ام به ورزش را وقتی خیلی کوچک بود و کلاس پنجم بودم فهمیدم  ، و این زندگی من را تغییر داد ، من را به عنوان یک شخص تغییر داد.” “و  تو علاقه ات را در سن پایین  در میکاپ دیدی. منظورم این است که تو فقط آن را دوست داشتید ، من همیشه یادم میاد که تو  بیش از حد وسواس آرایش داشته اید.”

کایلی ، با شوخی گفت که کیتلین همیشه علاقه او به میکاپ را ساپورت نمی کند.

 کایلی گفت :”یادم هست که قبلاً به خاطر تماشای فیلمهای آرایشی یوتیوب سرم داد می زدی!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا