سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار مشاهیراخبار مشاهیر خارجیپیشخوان اروپا

مدونا از برنامه ریزی برای تغییر تاریخ تور پس از بیماری اورژانسی خبر می دهد

ملکه پاپ در حال برنامه ریزی برای بازگشتش است.

مدونا هفته‌ها پس از بستری شدنش در بیمارستان به دلیل «عفونت شدید باکتریایی» اعلام کرد که تاریخ تور «Celebration» خود را تغییر می‌دهد.

او روز جمعه توییت کرد :«باز هم از شما برای حمایت و شکیبایی باورنکردنی تان در این چند هفته گذشته سپاسگزارم! خوشحالم که گزارش دهم که برنامه تورهای تغییر مسیر در چند روز آینده اعلام می شود.به زودی شما را برای یک جشن شایسته می بینم!! 🎉🌈🥳💘.»

در ژانویه، خواننده “Like a Virgin” اعلام کرد که امسال به افتخار چهلمین سالگرد حرفه موسیقیش به یک تور جهانی خواهد رفت.

قرار بود این تور در 35 شهر  در 15 جولای در ونکوور کانادا در آمریکای شمالی آغاز شود.

پس از چندین توقف در ایالات متحده  از جمله نیویورک سیتی، میامی و لس آنجلس تور قرار بود در 14 اکتبر به اروپا برود و در دسامبر به پایان برسد.

در ژوئن، مدونا سریعاً به بیمارستانی در نیویورک سیتی منتقل شد و حداقل یک شب قبل از برداشتن لوله انتوبه شد.

مدیر قدیمی مدونا، اوزیری، در آن زمان در اینستاگرام گفت که مشتری او به یک عفونت باکتریایی جدی مبتلا شده است که منجر به بستری شدن چند روزه در ICU شد.

یک ماه پس از بستری شدن در بیمارستان، مدونا از شش فرزندش  لوردس، 26 ساله، روکو، 22 ساله، دیوید 17 ساله، مرسی، 17 ساله، و دوقلوهای استلا و استر، 10 ساله تشکر کرد و از آنها برای حمایتشان در میان بیماری قدردانی کرد.

او در توضیح پست اینستاگرامی خود نوشت: «عشق خانواده و دوستان بهترین دارو است. به عنوان یک مادر، شما واقعاً می توانید درگیر نیازهای فرزندانتان و بخشش های به ظاهر بی پایان باشید……… اما وقتی چیپس ها تمام شد، فرزندانم واقعاً برای من به روی کار آمدند. من چیزهایی از آنها دیدم که قبلاً هرگز ندیده بودم. این همه تفاوت را ایجاد کرد.»

 

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا