سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار مشاهیر خارجیاخبار مشاهیر خارجیپیشخوان اروپا

پریانکا چوپرا در حالی که هند با بحران وحشتناکتر COVID-19 روبرو شده درخواستی پر سوز و گداز دارد.

پریانکا چوپرا جوناس توضیح می دهد که چرا هند با شروع بیماری همه گیر COVID-19 به کمک “فوری” نیاز دارد.

روز چهارشنبه ، 28 آوریل ، این بازیگر  ویدیویی را از خانه خود در لندن به اشتراک گذاشت و گفت که با بدتر شدن اوضاع دیگر نمی تواند بیکار بنشیند.

او  گفت: “چرا ما نیاز به مراقبت داریم؟ چرا در حال حاضر به کمک فوری نیاز  است؟ من در لندن نشسته ام و از دوستان و خانواده ام در هند در مورد  ظرفیت بیمارستان ها می شنوم ، در ICU ها اتاق خالی وجود ندارد ،”آمبولانس ها بیش از حد شلوغ هستند ، امکان اکسیژن رسانی کمتری  وجود دارد ،  کوره های سوزاندن جنازه ها زیادی شلوغه چون میزان مرگ و میر بسیار بالا است.”

ستاره 38 ساله بالیوود ادامه می دهد ، “هند خانه من است و هند در حال خونریزی است. و ما ، به عنوان یک جامعه جهانی ، باید مراقبت کنیم. و من به شما می گویم که چرا باید مراقبت کنیم: اگر کسی در امنیت نباشد  پس هیچ کس در امان نیست. “

“و من درک می کنم بسیاری از مردم باید عصبانی باشند و فکر می کنند که چرا ما در این بحران در جایگاه اولیم؟ چرا این اتفاق می افتد؟” او می گوید “خوب ، ما به آن رسیدگی خواهیم کرد.

پریانکا در کپشنش اضافه می کند که او و همسرش نیک جوناس “کمک مالی” به سازمان هایی که بیمارستان ها و سایر خدمات ضروری را تأمین می کنند ، خواهند داشت و خواهند کرد.

با این حال ، بازیگر Baywatch از فالورهای خودش خواستار کمک مالی به GiveIndia می شود ، که به گفته او “بزرگترین سازمان  در هند است که به بحران  Covid کمک می کند.” همانطور که وی توضیح می دهد ، “تقریبا 63 میلیون نفر در اینجا من را دنبال می کنند ، اگر حتی 100000 نفر از شما 10 دلار اهدا کنید ، یک میلیون دلار می شود و مبلغ بالایی است. 

ستارگان بزرگ دیگر ، از جمله ویل اسمیت و میک جگر ، در پنج ساعت نمایش مجازی فیس بوک I For India برای جمع آوری کمک های مالی برای کمک به بحران COVID-19 در هند  شرکت کردند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا