سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار رسانه ترکیاخبار مشاهیر ترکیپیشخوان ترکیه

وقتشه که اوزگه گورل و سرکان چای اوغلو با سریال تلویزیونی جدید دل میلیون ها نفر را ببرند!

اوزگه گورل و سرکان چای اغلو  پس از بازی  و هارمونی موفق در سریال Kiraz Mevsimi (فصل گیلاس) به محبوبیت رسیدند.

زوج سرکان چای اوغلو و اوزگه گورل در این برهه زمانی که سال 2022 به پایان می رسد، برای دو سریال متفاوت هیجان زیادی را تجربه می کنند. سرکان چای اوغلو بازیگر نقش اول مرد سریال Aşk-ı Destan Gülcemal در حال آماده شدن برای نقش جدیدش است. انتظار می رود فیلمبرداری این سریال به زودی پس از تکمیل بازیگران آغاز شود.

از سوی دیگر اوزگه گورل با سریال جدید ماموریتی خود به نام سپاهی که اولین قسمت آن در روز دوشنبه 12 دسامبر پخش شد، مسیر جدیدی را در کارنامه کاری خود رقم زد. برای اولین بار در سریال اکشن بازی می کند.

اوزگه گورل گفت: «ما خیلی هیجان زده هستیم. فیلمبرداری خیلی خوب پیش می رود. این سریالیه  که من واقعا از آن لذت می برم و از آن بسیار راضی هستم. من بسیار هیجان زده هستم، او یک شخصیت بسیار متفاوت برای من است.”

سرکان چای اوغلو هم مثل اوزگه گورل هیجان سریال جدیدش را تجربه می کند. این بازیگر در ادامه مقدمات اولیه اعلام کرد که زمان زیادی به شروع فیلمبرداری نمانده است.

سرکان چای اوغلو که هوادارانش مشتاقانه منتظر بازگشت او به سینما هستند، گفت: در مرحله آماده سازی هستیم. امیدوارم به زودی وارد شویم و پروژه خوبی تولید کنیم.»

مشخصه که سال 2023 با روزهای بسیار شلوغی برای دو بازیگر موفق شروع خواهد شد .

اشتراک در

اخبار مرتبط

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا