سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار مشاهیراخبار مشاهیر خارجیاخبار مشاهیر خارجیپیشخوان اروپا

هیو جکمن می گوید که قرنطینه او را به همسرش دبورا-لی فرنس نزدیکتر کرده است.

 

هیو جکمن و همسر دبورا لی فرنس بیشترین وقت خود را در کنار هم گذرانده اند.این بازیگر 51 ساله (که روز سه شنبه نامزدی امی را برای نقش آفرینی در فیلم  Bad Education دریافت کرد )در سال 1996 ازدواج کرد و دو فرزند از همسرش دبورا، اسکار 20 ساله و آوا 15 ساله دارند.او در Extra به اشتراک گذاشت که قرنطینه او و همسرش را به همدیگر نزدیکتر کرده است.

 او گفت: “ما همیشه میگفتیم که هیچ وقت زمان زیادی باهم نگذرانده ایم. اما الان بدون اینکه هیچ کدام از ما کار کنیم و این فرصت را داشتیم در کنار خانواده باشیم و بهم نزدیکتر شویم.در ماه مارس ، جکمن   گفت او و  فرنس 64 ساله ،برای هم وقت می گذارند و همیشه در حال یادگیری از هم دیگر هستند.

جکمن گفت: “ما همیشه در حال یادگیری هستیم ، و انسانها باید رشد کنند ، اگرچه ما 25 ساله که با همیم ، اما باید مجدد از نو شروع کنیم “من همیشه در مورد اینکه او چقدر شوخ طبع و شگفت انگیز و  باهوشه صحبت میکنم.جکمن قبل از این در رابطه با چگونگی شروع رابطشان به مجله PEOPLE گفته بود.

جکمن درباره بازی در سریال تلویزیونی Correlli گفت: “این اولین کار من در خارج از کلاسهای نمایشی بود –  من واقعاً ترسیده بودم.” فرنس یک ستاره بزرگ بود.  فرنس در صندلی جلوی ماشین نشسته بود. من هرگز فراموش نخواهم کرد: او کمربند ایمنی اش را باز کرد و دستش را بیرون انداخت عینک آفتابیش را برداشت. و گفت ، “سلام ، من Deborra-le Furness هستم ، از دیدار شما خوشحالم.”او افزود: “من به یادمه گفتم این دختر را دوست دارم.” 

در ماه آوریل ، جکمن به مناسبت بیست و چهارمین سالگرد ازدواجشان پیام عاشقانه ایی در اینستاگرام منتشر کرد و نوشت: “این بهترین 24 سال از زندگی من بوده است!” جکمن اضافه کرد: “و تا آنجایی که می توانم ببینم ، ما بهتر و بهتر می شویم.با تمام وجودم دوستت دارم سالگرد ازدواجمون مبارک.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا