سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار مشاهیرپیشخوان اروپا

Miley Cyrus و Cody Simpson که کمتر از یکسال باهم رابطه داشتند، جدا شدند.

مایلی سایرس و کودی سیمپسون یک هفته بعد از اینکه خواننده استرالیایی درباره “عاشق شدن”  صحبت کرد، آنها از هم جدا شدند. یک موزیسین به پیج Six گفته که مایلی سایرس و کودی سیمپسون دیگر با هم نیستند. ضمنا،یک منبع نزدیک به این زوج به TMZ گفت که طی چند هفته گذشته آنها از هم جدا شدند و دلیل جدایشان مشخص نیست. این زوج که از سال 2015 رابطه نزدیکی داشتند ، کمی بعد از جدایی ستاره پاپ از کیتلین کارتر و  چند ماه بعد از جداییش از همسرش لیام همسورث ، در اکتبر 2019 با هم رابطشان را شروع کردند.این زوج موزیسین در اینستاگرام خیلی فعال بودند و تصاویر و فیلم هایی از یکدیگر منتشر می کردند. هفته گذشته سیمپسون تصویری از خودش را با خواننده “Wrecking Ball”به اشتراک گذاشته بود.

او همچنین در نوامبر پارسال تحت عمل جراحی بند ناف قرار گرفت. این زوج به افتخار کتاب شعر سیمپسون با عنوان “Prince Neptune” با هم خالکوبی کردند. این زوج که در شیوع ویروس کورونا در قرنطینه با هم بودند، ششمین ماهگردشان را جشن گرفتند و سیمبسون در اینستاگرامش نوشت:6 ماهی که با تو گذراندم خیلی با ارزش بوده.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا