سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار رسانه ترکیاخبار رسانه و تلویزیوناخبار مشاهیراخبار مشاهیر ترکیپیشخوان ترکیه

سریال TUZAK ( تله) پشت سر گذاشته شده اما بنسو سورال چیزهای زیادی برای افتخار کردن دارد

بازیگر معروف بنسو سورال به عنوان بازیگر زن در سریال Tuzak (تله)  در این فصل حضور داشت. همراهی با نامی مانند آکین آکینوزو، که طرفداران زیادی در سراسر جهان دارد، عامل مهمی در معروفیت بنسو سورال در خارج از ترکیه بود.

سریال Tuzak شاید در اکران TV8 به رتبه های خیلی خوبی نرسیده بود، اما تبدیل به محصولی شد که طرفداران زیادی در خارج از ترکیه دارد.

معمولاً پروژه ای که مخاطبان ترکی به آن اهمیت نمی دهند و امتیازات آن در سطح نسبت 1-2 است، در مدت زمان کوتاهی خداحافظی کرد اما علاقه زیادی که از همان لحظه شروع به کار در شبکه های اجتماعی خارج از ترکیه آغاز شد، بعداً در فروش منعکس شد.

سریال Tuzak با هارمونی قوی دوتایی آکین آکیونوز و بنسو سورال  و داستان جذاب، موفق شد یک فصل را به پایان برساند.

بنسو سورال پس از مدت ها دوری از اکران تابستان  سال گذشته با سریال Cam Tavanlar جلوی دوربین رفت و بازی او به شدت مورد انتقاد قرار گرفت. با این حال، اشتباه نیست اگر بگوییم این پروژه یک بار دیگر خودش را برای سورال ثابت کرده است، سورالی که در سریال Tuzak تحسین زیادی به دست آورد.

این بازیگر در بیانیه ای گفت که حالا در زمان استراحت است. او گفت: «سریال تمام شد، حالا جایم خالی است، از آن لذت می برم. کمی استراحت می کنم، کمی برای خودم وقت می گذارم.  به تعطیلات می روم.»

این بازیگر با بیان اینکه از پایان سریال ناراحت است، به علاقه  اش  به خارج از ترکیه اشاره کرد و گفت:

ما ناراحتیم که این کار تمام شد، اما این پروژه ای است که به آن افتخار می کنیم زیرا کار بزرگی انجام دادیم. فروش آن در خارج از ترکیه هم بسیار خوب پیش می رود و ما نیز به آن افتخار می کنیم.

 

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا