سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار رسانه خارجیپیشخوان اروپا

اولین تصاویر از فصل چهارم سریال ‘Stranger Things’

فصل چهارم سریال  Stranger Things در راهه. روز چهارشنبه، نتفلیکس مجموعه‌ای از عکس‌های فصل جدید این سریال را منتشر کرد که در دو بخش 27 می (قسمت اول) و 1 جولای (قسمت دوم) پخش می‌شود.

فصل چهارم شش ماه پس از نبرد استارکورت آغاز می‌شود و گروه، الون (میلی بابی براون)، مایک ویلر (فین ولفهارد)، داستین هندرسون (گیتن ماتارازو)، لوکاس سینکلر (کالب مک‌لافلین) و ویل بایرز (نوآ اشنپ) با مجموعه ای کاملاً جدید از چالش ها بدون همدیگر روبرو می شوند.

در توضیحات رسمی سریال آمده است: «با عواقب بعدی دست و پنجه نرم می کنیم، گروه دوستانه ما برای اولین بار از هم جدا می شوند و پیمایش در پیچیدگی های دبیرستان کارها را آسانتر نکرده است. در این زمان آسیب پذیر، تهدیدی جدید و هولناک فراطبیعی ظاهر می‌شود که معمایی وحشتناک به وجود می آورد که اگر حل شود، ممکن است به آن وحشت پایان دهد.»

عکس‌های تازه منتشر شده تأیید می‌کنند که بچه‌های هاوکینز همگی بزرگ شده‌اند و همه چیز هنوز به طرز عجیبی در شهر وحشتناک است. این عکسها همچنین بازگشت همه بازیگران اصلی و برخی از چهره های جدید را تایید می کند.

علاوه بر بازیگران اصلی، فصل 4 پذیرای چند چهره جدید از هاوکینز از جمله جیمی کمبل بوئر، جوزف کوئین، ادواردو فرانکو و رابرت انگلوند خواهد بود.

در ماه آگوست، ET با تهیه کننده اجرایی  این سریال، Shawn Levy، در مورد آنچه در آینده سریال اتفاق افتاده ، صحبت کرد.

او گفت: «چیزی که [هواداران] می‌توانند انتظار داشته باشند فصلی  بسیار حماسی‌تر از سه فصل اول است. پروتکل‌های COVID که ما را ایمن نگه می‌دارند سرعت ما  را برای تولید سریال کاهش دادند – اما همچنین، این بلندپروازانه ترین، حماسی ترین و جهانی ترین طرحیه که تا به حال انجام داده ایم.

فصل 4 Stranger Things (بخش اول) در 27 می از نتفلیکس پخش می شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا