سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخباراخبار مشاهیراخبار مشاهیر خارجیپیشخوان اروپا

بیلی الیش و جان لجند در Democratic Convention برنامه اجرا می کنند.

بیلی الیش و جان لجند از جمله ستارگانی هستند که هفته آینده در  Democratic National Convention (DNC برنامه های مجازی  اجرا می کنند.

مقامات این حزب اعلام کردند که علاوه بر انتخاب کردن جو بایدن به عنوان نامزد ریاست جمهوری این حزب و کمالا هریس به عنوان منتخب معاون ریاست جمهوری او و همچنین سخنرانی های سیاسی ، این رویداد  برنامه هایی از مجموعه ای از ستاره های موزیسین  را به نمایش خواهد گذاشت.

مقامات روز جمعه به رسانه های آمریکایی گفتند علاوه بر بیلی و جان ، لئون بریجز ، The Chicks ، Common ، جنیفر هادسون و دیگران نیز برنامه اجرا خواهند کرد. یک گروه کر جوان 57 نفری نیز روز دوشنبه سرود ملی را می خواند.

با توجه به بیماری همه گیر کروناویروس ، DNC از تاریخ اصلی تابستانه خود به تعویق افتاد و به صورت آنلاین به راه افتاد و سیاستمداران ، فعالان ، مجریان و افراد مشهور از سراسر ایالت از طریق livestream برنامه هایشان را اجرا خواهند کرد.

استفانی کاتر ، مجری برنامه DNC با اعلام برنامه ها ، در بیانیه ای گفت: “فقط در سه روز ، ما یک کنوانسیون دموکراتیکی را آغاز خواهیم کرد که بسیار متفاوت از کنوانسیون های گذشته خواهد بود.”

او با تمجید از هنرمندان به خاطر کمکهایشان به تلاش های آنها برای برکناری رئیس جمهور دونالد ترامپ ، افزود: واقعاً این کنوانسیون در سراسر آمریکا برگزار می شود و این هنرمندان باورنکردنی به ما کمک می کنند تا کشورمان را از تحت سلطه دونالد ترامپ بیرون بیاوریم و آنچه ما می توانیم و باید با جو بایدن به عنوان رئیس جمهور انجام دهیم.” 

معاون رئیس جمهور پیشین ، بایدن ، نامزدی خود را در سخنرانی پنجشنبه از زادگاه خود ایالت Delaware  می پذیرد ، در حالی که هریس روز گذشته صحبت خواهد کرد.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا