سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار مشاهیراخبار مشاهیر خارجیپیشخوان اروپا

جشن هفدهمین سالگرد ازدواج Julianne Moore با Bart Freundlich

جولیان مور قبلا به PEOPLE گفته بود عشق او به همسرش هر روز بیشتر می شود.جولیان مور 59 ساله  جشن هفدهمین سالگرد ازدواجش با بارت فرویندلیش 50 ساله را منتشر کرد.یکشنبه ،جولیان مور (برنده جایزه اسکار )، عکسی از خودش در آغوش بارت فرویندلیش (فیلمساز ) منتشر کرد. 

مور در کپشن پستش نوشت:  گفتم او باید دوش بگیرد و همسرش گفت موهای من بوی بد میده مثل بوی کپک یا یک جعبه قدیمی. هفدهمین سالگرد عروسیمون مبارک @ freundlich96. “ترجیح می دهم هر روز با او باشم “. مور عکس فرزندشان کالب 22 ساله،و لیو 18 ساله با فرویندلیش را به اشتراک گذاشت.

چند نفر از دوستان مشهور مور به این زوج تبریک گفتند، از جمله چلسی هندلر ، که نوشت: “دوستتون دارم زوج دوست داشتنی” و ریتا ویلسون که نوشت:”سالگردتون مبارک”.

 Julianne Moore has been married to Bart Freundlich since 2003

در مارس سال 2019 ، مور به PEOPLE گفت که سال 1996 در فیلم The Myth of Fingerprints به کارگردانی Freundlich ،با او آشنا شد و ازدواج کردند. او گفت وقتی فردی را پیدا می کنید ، باید روی او و روابطتان سرمایه گذاری کنید این یعنی عشق و”این بسیار غیر منتظره بود.”آنها وقتشان را در ساحلی در نیویورک، جایی که بارت مستقر بود و همچنین در لس آنجلس ، جایی که مور زندگی می کرد، گذراندند.مور ازدواج را “مثل ظرفی برای یک خانواده توصیف کرد و  گفت بخاطر همینه که ازدواج قانونی مهم است، من از نظر قانونی به این شخص متعهد هستم و من این ظرف را برای هر دویمان فرزندانمان و زندگی مان ساختم. 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا