سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار رسانه و تلویزیونپیشخوان اروپامجله سریال و تلویزیون

سریال ?What on Earth: سریال رمز و رازها به کانال Science برگشت.

What on Earth? TV Show?: canceled or renewed?

فصل جدید از What on Earth به زودی برمی گردد و برای پخش در کانال علمی آماده میشود و بینندگان از رازهای جدید پرده برمی دارند ،این سریال در پنجشنبه این هفته پخش میشود .کانال Science در بیانیه مطبوعاتی اطلاعات بیشتری درباره بازگشت این سریال داد.گفت” در سال 2020 ماهواره ها و هواپیماهای بدون سرنشین پیشرفته تر از قبل بالای سر ما هستند و برای ما نامرئی اند که هر اینچ از سیاره ما را اسکن می کنند. ساختارهای عجیب و غریب مخفی شده ، پدیده های مرموز طبیعی این تنها بخشی از چیزی است که روزانه بیش از 4000 ماهواره و دوربین هوایی بی شماری از آن اسکن می گیرند.در فصل جدید WHAT OF EARTH بینندگان به لطف محققان و دانشمندان به سراسر جهان سفری خارق العاده را تجربه می کنند و به لطف تصویربرداری و تجزیه و تحلیل هوایی پیشرفته از جهان و حقیقت موجود در پشت این رازها را کشف می کنند. 

?WHAT ON EARTH پنج شنبه ، 27 اوت ساعت 9:00 ET / PT در کانال Science پخش میشود. علاوه بر تماشای آن در شبکه Science ، بینندگان می توانند با استفاده از هشتگ #WhatonEarth و دنبال کردن SCANENCE CHANNEL در فیس بوک، توییتر و اینستاگرام در رسانه های اجتماعی نیز نظراتشان را بدهند.در این فصل ، کارشناسان اسرار پنهان فراتر از آسمانها در هر گوشه جهان ، از برزیل تا چین ، انگلیس تا استرالیا را بررسی می کنند.
زمانیکه ماهواره ها از یک مکان عجیب و غریب از وسعت بریتانیای بزرگ پرده بر می دارند ، منجر به کشف اسرار باورنکردنی می شوند که مربوط به زمان مصر باستان است. در ترکیه ، تصاویر هوایی بقایای غرق شده یک ساختمان را که مربوط به طلوع مسیحیت است را نشان می دهد. در اسکاندیناوی، شکل جدیدی از تدفین وایکینگ را کشف می کند. در انگلیس ، یک تصویر ماهواره ای مورخان را به تحقیق در مورد یکی از فاجعه بارترین انفجارهای تاریخ سوق می دهد.

از یک دریاچه که خود به خود آتش گرفت به یک شهر زامبی در قرن بیست و یکم تبدیل شد تا اهرام گمشده چین ،هیچکدام این رازها در ?WHAT ON EARTH کشف نشد.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا