سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار مشاهیراخبار مشاهیر خارجیاخبار مشاهیر خارجیپیشخوان اروپا

رابطه شگفت انگیز Paris Hilton با Carter Reum.

 

از نظر پاریس هیلتون کرونا بر خلاف همه بدی هایی که داشته اما فایده ایی هم داشته.او که قبل از ویروس کرونا ، برای مسائل کاری 250 روز در سال در سفر بود.او گفت: “این اولین بار است که در واقع مجبور می شوم سفر نکنم و در خانه بمانم.” من باید کنار حیوانات خانگی و دوست پسرم باشم. ما خیلی بهم نزدیک شده ایم و انگار که 5 ساله باهمیم..دوست پسر او، کارتر روم ، تاجر و دوست خانوادگی اوست که 39 ساله است و هیلتون، 39 ساله که از ماه نوامبر با او دوست شد،گفت من 15 سال است که او را می شناسم.خواهر کارتر ما را به مراسی دعوت کرد و در آنجا اولین دیدار را داشتیم. ما اولین قرارمان را گذاشتیم و از آن به بعد یک شب هم از یکدیگر جدا نبودیم و این بسیار شگفت انگیز است.”
هیلتون در سال 2018 بعد از جدایی از نامزدش  کریس زیلکا،در مستند This Is Paris  که برای اولین بار در 14 سپتامبر از یوتیوب پخش شد گفت: “بعد از آخرین جدایی ، فکر کردم که قرار است برای همیشه تنها باشم، فقط روی خودم تمرکز میکنم و به کسی احتیاج ندارم. بنابراین چونکه واقعاً عاشق شده ام، خیلی احساس خوبی می کنم.”
 (در این مستند ، هیلتون در مورد اینکه افراد حاضر در پنج رابطه عاشقانه سابقش او را ازار دادند صحبت کرد)، او می گوید که بلاخره شریک لایقم را پیدا کردم.هیلتون در ادامه گفت: “کارتر در واقع من را به یاد پدرم می اندازد! او باعث می شود احساس امنیت و خوشبختی کنم. من سرانجام فرد مناسبم را پیدا کردم.”

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا