سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
توریسم و گردشگریگوناگونمطالب جالب

با کدام ایرلاین به کیش سفر کنیم؟

جزیره کیش، محبوب ترین و قدیمی ترین جزیره در بستر خلیج فارس می باشد که توانسته با ایجاد امکانات بسیار مناسب تفریحی به منطقه گردشگری محبوب در بین گردشگران ایرانی و خارجی تبدیل شود.

سواحل مرجانی، تفریحات آبی، شهر زیرزمینی کاریز، درخت کهن سال، شهر باستانی حریه، شهر زیرزمینی کاریز، مراکز خرید متعدد و … همگی بخش کوچکی از جذابیت های مروارید خلیج فارس، جزیره کیش، می باشند.

در بین مقاصد گردشگری ایرانی، جزیره کیش از جایگاه ویژه ای برخوردار است به همین خاطر می باشد که مسافران زیادی سالانه این جزیره را برای سفر انتخاب می کنند. همین تقاضا بالا مسافران باعث شده است که پرواز های زیادی توسط ایرلاین های گوناگون به مقصد کیش انجام شود.

به همین دلیل در هنگام خرید بلیط هواپیما کیش با پرواز های گوناگونی از ایرلاین های مختلف مواجه خواهید شد. برای سهولت شما در انتخاب بلیط هواپیما این سفر بهترین ایرلاین هایی که می توانید با آن ها به کیش سفر کنید را بریتان آورده ایم.

ایرلاین ماهان

ماهان ایر اولین ایرلاین موفق و برتر ایران می باشد که با 36 فروند هواپیما فعال در ناوگان هوایی خود به سراسر ایران و برخی مقاصد بین المللی پرواز انجام می دهد. یکی از پروازهای پرطرفدار این ایرلاین به مقصد کیش می باشد که به صورت روزانه صورت می گیرد.

بلیط هواپیما کیش با ایرلاین ماهان شامل دو کلاس پرواززی اکونومی و بیزینس می باشد. البته به طور کلی تمامی پرواز های این ایرلاین در دو کالاس پروازی اکنومی و بیزینس انجام می شود و تنها تفاوت جزئی در ارائه خدمات پرواز های داخلی و پرواز های خارجی وجود دارد.

  • کلاس اکونومی پرواز داخلی ماهان ایر: اکونومی ماهان ایر در مقایسه با اکونومی دیگر ایرلاین ها فضا و امکانات بیشتری در اختیارتان قرار می دهد..
  • بیزینس کلاس پرواز داخلی ماهان ایر: بیزینس کلاس این ایرلاین نیز از استاندارد های بسیار بالایی برخوردار بوده و در طول پرواز با غذاهای ایرانی و بین المللی از مسافران پذیرایی می شود.

ایرلاین ایران ایر

اولین شرکت هواپیمایی ایران که در گذشته با نام هما شناخته می شده است، ایرلاین ایران ایر می باشد که هنوز هم اولین ایرلاین کشور محسوب می شود و به تمام شهر های ایران و برخی مقاصد خارجی پرواز انجام می دهد.

خرید بلیط هواپیما از ایران ایر برای سفر به کیش انتخاب بسیار مناسبی خواهد بود. برای خرید بلیط هواپیما ایران ایر به کیش می توانید از سیستم خرید ایران ایر و یا سایت آژانس طاهاگشت اقدام کنید.

شرکت هواپیمایی ایران ایر پرواز های خود را در دو کلاس پروازی اکونومی و هما کلاس ارائه می دهد که هما کلاس با امکانات و صندلی های بهتر، بالاترین کلاس پروازی این ایرلاین محسوب می شود.

ایرلاین زاگرس

این ایرلاین جز ایرلاین تقریبا نوپا ایرانی می باشد که توانست در مدتی کوتاه با ارائه خدمات مناسب و استفاده از هواپیماهای جدید توجه مسافران را جلب کند. یکی دیگر از ایرلاین های مناسب برای خرید بلیط هواپیما کیش، ایرلاین زاگرس می باشد که پرواز های خود را در دو کلاس پروازی اکونومی و بیزینس انجام می دهد.

بار مجاز هر مسافر در پرواز های داخلی زاگرس در حدود 20 کیلوگرم در بار هواپیما می باشد.

ایرلاین کیش ایر

کیش ایر یکی از ایرلاین های موفق داخلی می باشد که فعالیت خود را دز سال 1370 برای بهبود شرایط گردشگری کیش و همچنین سهولت جابه جایی مسافران آغاز کرد. در حال حاضر این ایرلاین به غیر از کیش به دیگر شهر های کشور نیز پرواز انجام می دهد و به دلیل قیمت مناسب بلیط و ارائه خدمات با کیفیت توانسته جایگاه ویژه ای در بین ایرلاین های خوب ایران پیدا کند.

دفتر مرکزی و قطب اصلی ایرلاین کیش ایر جزیره کیش می باشد به همین دلیل اکثر مسافران برای سفر به جزیره کیش از این ایرلاین استفاده می کنند.

اکثر پروازهای ایرلاین کیش ایر در کلاس پروازی اکونومی صورت می گیرد اما این ایرلاین برای جذب رضایت مسافران در برخی مسیر ها همچون تهران به کیش، کیش به تهران، تهران به مشهد و مشهد به تهران کلاس پروازی بیزینس نیز قرار داده است.

ایرلاین وارش

جوان ترین ایرلاین ایران، ایرلاین وارش می باشد که در سال 1396 فعالیت خود را آغاز کرد و به سرعت در همین چند سال فعالیت توانست به یکی از ایرلاین های موفق تبدیل شود. یکی از دلایل مهمی که این ایرلاین را بسیار محبوب کرده است امنیت پروازی و در عین حال قیمت پایین بلیط هواپیما آن می باشد.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا