سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار مشاهیراخبار مشاهیر خارجیپیشخوان اروپامجله سریال و تلویزیون

فصل بیستم فصل پایانی Keeping Up with the Kardashians ( پا به پای کارداشیانها ) در سال 2021

KEEPING UP WITH THE KARDASHIANS — Pictured: “Keeping Up with the Kardashians” Key Art — (Photo by:E! Entertainment)

پایان نمایش تلویزیونی Keeping Up with the Kardashians فرا می رسد. E! اعلام کرده است که این مجموعه تلویزیونی بدون نسخه با بیستمین فصل که در سال 2021 پخش می شود به پایان می رسد. قبل از این اتفاق ،  پخش فصل 19 در روز پنجشنبه ، 17 سپتامبر آغاز خواهد شد.

کریس جنر ، کورتنی کارداشیان ، کیم کارداشیان ، کلوئی کارداشیان ، راب کارداشیان ، کندال جنر ، کایلی جنر و اسکات دیسیک در این مجموعه طولانی مدت بازی می کنند.

در اینجا اطلاعیه مربوط به فصل پایانی پا به پای کارداشیانها آمده است:


KEEPING UP WITH THE KARDASHIANS با فصل بیستم در فصل 2021 تمام می شود:  فصل 20 آخرین فصل پا به پای کارداشیانها خواهد بود. خانواده کارداشیان-جنر و E! امروز ، سه شنبه ، 8 سپتامبر اعلام کرد که این سریال نمادین برای فصل 19 در روز پنجشنبه ، 17 سپتامبر  پخش خواهد شد و به دنبال آن فصل 20 در سال 2021 برمی گردد.

این خانواده در صفحه  رسانه  اجتماعی شان نوشتند :”با قلب های پر از غم  ما با” KEEPING UP WITH THE KARDASHIANS”خداحافظی می کنیم. بعد از 14 سال ، 20 فصل ، صدها قسمت و چندین نمایش اسپین آف ، ما به عنوان یک خانواده تصمیم گرفتیم که این سفر بسیار ویژه را به پایان برسانیم.

” “ما از همه شما که در تمام این سالها ما را تماشا کرده اید – از اوقات خوب ، اوقات بد ، خوشحالی ، اشک و بسیاری از رابطه ها و بچه هامون – ممنون هستیم. ما برای همیشه خاطرات شگفت انگیز و یاد  افراد بی شماری را که در این مسیر ملاقات کرده ایم گرامی خواهیم داشت.

“از همه افراد و مشاغل که بخشی از این تجربه بوده اند متشکریم و از همه مهمتر ، از ریان سیکرست بسیار ممنونیم که ما را باور داشت ، از E! برای اینکه شریک زندگی ما بود و تیم تولیدی ما در Bunim / Murray که ساعتهای بی شماری را صرف فیلمبرداری از زندگی ما کرده اند. آخرین فصل ما اوایل سال آینده در سال 2021 پخش خواهد شد. ما شما را دوست داریم! “

این اعلامیه صمیمانه را کریس جنر ، کورتنی کارداشیان ، کیم کارداشیان ، کلوئی کارداشیان ، راب کارداشیان ، کندال جنر ، کایلی جنر و اسکات دیسیک امضا کردند.

E!  در بیانیه ای اضافه کرد : “E! به مدت 14 سال خانه و خانواده بزرگ خانواده Kardashian-Jenners بوده است . در کنار همه شما ، از پیگیری لحظات صمیمی خانواده با شجاعت لذت می بردیم. گرچه این یک امتیاز مطلق بوده است و دلمان برایشان تنگ می شود  ، اما ما به تصمیم خانواده برای زندگی بدون دوربین  احترام می گذاریم. هنوز خداحافظی نهایی ما نیست ، ما خوشحالیم که فصل جدید Keeping Up with the Kardashians را که در 17 سپتامبر پخش می شود و همچنین اخرین فصل  در سال 2021 را داریم.. از تیم تولیدات هم متشکریم. 

 لحظات هیجان انگیز دیگری فرا می رسد که KUWTK در 17 سپتامبر ساعت 8 شب برمی گردد! و برای فصل نهایی و خارق العاده در سال 2021 آماده شوید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا