سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار رسانه خارجیاخبار رسانه و تلویزیونپیشخوان اروپا

سریال Snowfall با فصل ششم به پایان می رسد

شبکه FX سه شنبه اعلام کرد که سریال جنایی Snowfall را برای فصل ششم تمدید کرده  که آخرین فصل آن خواهد بود. فصل پنجم در حال پخشه و در اواخر این ماه به پایان می رسد. انتظار می رود فصل آخر در سال 2023 پخش شود.

داستان سریال Snowfall که اول در سال 2017 پخش شد،  از اوایل دهه هشتاد میلادی آغاز می شود درباره شکل گیری اپیدمی کراک کوکائین در این دوره هست. در این دوران و درحالی که جوانی به نام Franklin Saint در تلاش برای ایجاد امپراتوری مواد مخدر برای خودش می باشد، ماموری وابسته به سازمان سیا به نام Teddy McDonald در عملیاتی غیر رسمی در تلاش برای یافتن راهی جهت تامین مالی شورشیان نیکاراگوئه است و کشتی گیری مکزیکی به نام Gustavo Zapata در نبرد قدرتی درون خانواده ای تبهکار گرفتار شده است… . طبق گفته FX، فصل پنجم پربیننده ترین فصل سریال تا به امروز است.

دیو آندرون، یکی از خالقان سریال در بیانیه ای گفت: “گفتن داستانی که ارزش گفتن داشته باشد، با شرکای خلاقی که به آنها احترام می گذارید و آنها را تحسین می کنید، در شبکه ای که از شما حمایت می کند, رویا است.” “من از همه در FX از جان لندگراف گرفته تا کل خانواده Snowfall بسیار سپاسگزارم. کاش جان سینگلتون می توانست تا پایان با ما باشد.”

سینگلتون، کارگردان نامزد اسکار که با آندرون و اریک آمادیو سریال Snowfall را ساخته بود، در سال 2019 پس از سکته مغزی ناگهانی در سن 51 سالگی درگذشت.

سریال Snowfall  چهارشنبه ها ساعت 10 شب در FX پخش خواهد شد،

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا