سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار رسانه و تلویزیونپیشخوان اروپامجله سریال و تلویزیون

سریال The Misery Index: فصل دوم در ماه اکتبر در TBS از سر گرفته می شود.

 سریال The Misery Index با قسمت های جدیدی از فصل دوم، پاییز امسال برمیگردد. طرفداران این سریال از قبل می دانستند که این سریال کمدی در TBS قبلاً برای فصل سومش تمدید شده است ، اما ادامه فصل دو حرف اول را می زند. برایان “کیو کوین” ، جیمز “مور” موری ، جو گاتو و سال ولکانو در این سریال حضور دارند. تریلری از قسمت های جدید نیز منتشر شد.TBS در بیانیه مطبوعاتی اطلاعات بیشتری در مورد بازگشت سریال ارائه داد.

“از روز سه شنبه ، 20 اکتبر ، ساعت 10:30 بعد از ظهر ET / PT در TBS ، میزبان جاملا جمیل به ستاره های truTV’s Impractical Jokers، برایان” Q “کوین ، جیمز” مور “موری ، جو گاتو و سال ولکانو در همه قسمتهای جدید گیم شوی کمدی The Misery Index می پیوندد . بازگشت سریال شامل قسمت هایی با مضمون  یک نبرد دوقلو محور ، جرات پشیمانی و یک قسمت ویژه تعطیلات به ارزش 50،000 دلار است. این برنامه به عنوان یکی از 10 کمدی برتر کابلی سال 2020 رتبه بندی شده ، اخیراً برای فصل سوم تمدید شد.

The Misery Index توسط  Grandma’s House Entertainment, می شود ، بن و دن نیومارک به عنوان تهیه کننده های اجرایی فعالیت می کنند. 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا