سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخباراخبار رسانه خارجیاخبار رسانه و تلویزیونپیشخوان اروپا

Stumptown: برنامه های فصل دو در ABC لغو شدند ، اما نمایش ممکن است تمام نشود.

خبر بد برای دکس و دوستانش. ABC سریال تلویزیونی Stumptown را برای فصل دوم در ماه مه تمدید کرد اما اکنون ، به دلیل تأخیر در تولید ، این برنامه ها لغو شده است.

در Stumptown بازیگرانی مانند کوبی اسمولدرز ، جیک جانسون ، تانتو کاردینال ، کول سیبوس ، آدریان مارتینز ، کمرین منهایم و مایکل الی حضور دارند. 

در این مجموعه تلویزیونی ، دکس پاریوس (Smulders) یک جانباز ارتش قوی ، قاطع و تیزبین است که در پورتلند ، اورگان زندگی می کند. او زندگی عاشقانه پیچیده ای ، بدهکاری به قمار و یک برادر مبتلا به سندرم داون ، انسل (سیبوس)  دارد که باید از او مراقبت کند. 

مهارت های اطلاعاتی نظامی او ، دکس را به یک کاراگاه خصوصی عالی تبدیل می کند ، اما سبک غیرتأسیب آمیز او را در دستگیری مجرمان جوری هست که پلیس هم  طرفدار او نیست. 

از شخصیت های دیگر می توان به گری مک کانل (جانسون) ، صاحب بار و دوست دکس اشاره کرد. صاحب کازینو Sue Lynn Blackbird (کاردینال)؛ دوست دکس ، توکی (مارتینز) ، صاحب سبد غذایی تاکو ؛ و کارآگاه مایلز هافمن (االی)  از اداره پلیس پورتلند. 

فصل اول Stumptown به طور متوسط ​​دارای نمره ناچیز 0.49 در جمعیت 18-49 و 2.84 میلیون بیننده در امتیازات لایو + همان روز بود. از بین 20 سریال فیلمنامه ای شبکه که در طول فصل  2019-20 پخش می شد ، Stumptown کمترین امتیاز را  داشت  و در رده هفدهم از 20 برنامه قرار گرفت.

Deadline گزارش می دهد که تاخیرهای تولید و سایر عوامل ، آماده بودن این مجموعه را برای پخش در پاییز در ABC غیرممکن کرده است.

برنامه های تولید سریال ، مانند بسیاری از نمایش ها ، تحت تأثیر کرونا قرار گرفته اند. علاوه بر این ، برای کار روی فیلمنامه های فصل دو به زمان اضافی نیاز بود. گزارش شده است که تولید این نمایش پر هزینه  بوده و رعایت پروتکلهای بهداشتی هم منجر به افزایش قابل توجه بودجه می شود.

در نتیجه ، فصل جدید تا پایان آوریل 2021 ،  آماده پخش نبود. ABC اکنون تصمیم گرفته است که دستور تمدید را لغو کند و تصمیم به لغو بازیگران و عوامل در اوایل امروز گرفته شد.

با این حال ممکن است جای امیدواری باشد. ABC Signature ، تولید کننده این سریال ، امیدوار است که این مجموعه را به شبکه دیگری بفروشد و خانه جدیدی برای آن پیدا کند.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا