سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار مشاهیراخبار مشاهیر خارجیاخبار مشاهیر خارجیپیشخوان اروپا

اولین فرزند جی جی حدید و زین مالیک بدنیا آمد.

 

 اولین فرزند زین مالیک و جیجی حدید بدنیا آمد.       

زین مالیک، نوازنده 27 ساله ، عصر چهارشنبه عکسی از نوزادش که تازه بدنیا آمده در حالی که دستش را گرفته ، در توییتر منتشر کرد و نوشت: “دختر ما، سالم و زیبا اینجاست”.

او گفت: “احساسی که الان دارم را نمیتوانم به زبان بیاورم.” “عشقی که به آن دارم بیشتر از درک من است. شکر میکنم برای داشتن او زندگی مشترکمان، و افتخار میکنم که مال من است.”

این خبر پنج ماه بعد از چندتا گزارش از بیستمین هفته حاملگی جی جی منتشر شد. مادر جی جی حدید نیز تاریخ زایمان جیجی را در ماه سپتامبر تأیید کرد.

محمد حدید ، پدر جی جی ، چهارشنبه عصر در متن صمیمانه ایی برای نوه اش در اینستاگرام   به اشتراک گذاشت.او نوشت:“من برایتان خورشید و ماه و اوقات خوشی را آرزو می کنم. بدان که پدربزرگ همیشه اینجاست و برای تو عزیزم ، هر کاری خواهم کرد.”

این زوج از سال 2015 باهم آشنا شدند و سه سال بعد از هم جدا شدند.  در دسامبر سال 2019 شایعه شد که آشتی کردند و ماه بعد در نیویورک با هم دیده شدند.

آنها در 12 ژانویه برای تولد زین مالک،در پارک Eleven Madison در نیویورک دیده شدند و بعد از شیوع ویروس کرونا به خانه شان در مزرعه پنسیلوانیا که مالیک به توصیه یولاندا خریده رفتند. 

 

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا