سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار رسانه خارجیاخبار رسانه و تلویزیونمجله سریال و تلویزیون

سریال Riviera : فصل سوم: تاریخ پخش

ریویرا با فصل سومش برمی گردد. Sundance Now تاریخ اکران را در ماه نوامبر تعیین کرده است و طرفداران قسمت های جدیدی را در روزهای پنجشنبه منتشر می کنند. در فصل سه چهره های جدیدی مثل روپرت گراوس و کلر هوپ اشیتی به جمع بازیگران جولیا استایلز ، Poppy Delevingne و Jack Fox ملحق می شوند.

فصل سوم یک سال پس از وقایع فینال فصل دوم آغاز می شود. جورجینا (استایلس) برای شروع زندگی جدیدی از ریویرا دور شده است. 

SundanceTV در بیانیه مطبوعاتی اطلاعات بیشتری درباره این سریال منتشر کرد:

“با مناظر زیبا و یک اجرای برجسته و فوق العاده توسط جولیا استایلز بازیگر و تهیه کننده اجرایی نامزد گلدن گلوب  فصل 3 به سرویس های پخش امریکا و کانادا می آید. 

 فصل سوم RIVIERA ، با درخشش و شکوه در سراسر کره زمین  و حتی مکان های خیره کننده تر به طور انحصاری در Sundance Now ،، از پنجشنبه ، 5 نوامبر ، 2020 با یک قسمت جدید هر هفته پخش خواهد شد. 

فصل جدید 8 قسمتی ، موفق ترین درام اصلی Sky Atlantic تا به امروز ، Rupert Graves (شرلوک) و Clare-Hope Ashitey (فرزندان مردان ، مظنونان) را به بازیگران اضافه می کند. یک سال از فینال انفجاری فصل گذشته می گذرد و جورجینا (استایلز) ریویرای نفرین شده را رها کرده و تمام ویرانی ها و آسیب های خود را فراموش کرده و  برای شروع زندگی جدید آماده می شود. “

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا